Clarion Hotel Copenhagen Airport

383

Værelser

2150

Pers. i stolerækker

1600

Pers. ved borde

Velkommen til Clarion Hotel & Congress Copenhagen Airport. Hos os mødes hele verden i et internationalt miljø af kunst, musik og mad. 

Uanset om du har brug for et sted til et hurtigt og diskret møde eller en international kongres, så har du fundet det rette sted. Med bare to minutters gang til Terminal 3 og metro, tog og motorvej lige til døren kunne det ikke være lettere. 

Sammen med vores søsterhotel Comfort Hotel Copenhagen Airport lige ved siden af udgør vi Nordeuropas største konferencecenter i direkte forlængelse af en lufthavn. 

Samlet kan vi tilbyde 988 værelser, 30 mødelokaler og 10 plenumlokaler fuldt udstyret med alt hvad du har brug for, for at holde et effektivt møde. 

Vores største lokale The Hangar har plads til op til 2150 deltagere, 5 cessna fly eller 25 biler. Med andre ord, vi er fleksible og kan skræddersy en løsning, der passer til dit næste event. 
Læs hele beskrivelsen

Vi tilbyder 383 værelser på Clarion Hotel Copenhagen Airport og råder desuden over yderligere 605 værelse på vores søsterhotel Comfort Hotel Copenhagen Airport lige ved siden af.

Nyd et ophold i vores store værelser indrettet i lys, skandinavisk stil. Vores mindste værelser er faktisk nogle af de største i København med 33 m2, og de føles lyse og luftige takket være gulv til loft-vinduer. Værelserne er udstyret med skrivebord, stol, kaffe og te. Det er muligt at bestille roomservice.
Alle vores møde- og eventpakker er baseret på værelser på Clarion, men vi laver gerne tilbud med værelser på Comfort også.

Enkeltværelser

Suiter

Dobbeltværelser

383

Indkvartering

756

Handicapværelser

Uanset om du har brug for et sted til et hurtigt møde mellem to mennesker eller en konference for 2150 personer, så har vi faciliteterne.

Vi har 40 lyse og fleksible konference- og mødelokaler med plads til alt fra personer til 2150. 14 af vores mødelokaler ligger meget praktisk på 4. sal i Terminal 3.
Hvis du er på udkig efter konferencefaciliteter med wow-faktor, så se nærmere på vores nye faciliteter The Hangar. Lokalet er 2500 kvadratmeter og kan rumme op til 2150 personer, 5 Cessna-fly eller 25 biler. Det er et utroligt fleksibelt lokale, som også kan inddeles i fem mindre dele. 

Plenum

10

Maks. plads ved stolerækker

2150

Maks. plads ved borde

1600

Gruppelokaler

30

Restaurant

Ja

400

Spisepladser i restaurant

400

Spisepladser i eget lokale

1600
Alle vores mødelokaler er fuldt udstyret til effektive møder. Wifi, LCD, lydanlæg, flipchart, whiteboard, kuglepenne og notesblokke er inkluderet.
Efter en lang dag med møder er der rig mulighed for at slappe af med dine kollegaer. Tag en timeout i vores spaområde, som byder på en pool, sauna og områder til afslapning. Du kan også få pulsen op i vores moderne træningslokale eller løbe en tur til Amager Strand.

Hvis du har ekstra tid efter møderne, kan du også tage metroen fra Terminal 3 og være i hjertet af København på bare 12 minutter.

Bar

Ja

Lounge

Ja

Billiard/dart/bordtennis/etc

Nej

Spa

Nej

Pool

Nej

Fitness room

Ja

Grønne områder

Nej

Aircondition

Ja

Kokkeskole

Nej

Overenskomst for medarbejdere

Ja

Med lufthavnen, E20 motorvejen, tog, bus og metro lige til døren er vores placering ideel til spontane møder såvel som store konferencer med deltagere fra hele verden.

Afstand til lufthavn

0 km

Afstand til station

0 km

Afstand til bus

0 km

Afstand til motorvej

0 km

Antal gratis parkeringspladser

0 pladser

Afstand til gratis parkering

Antal betalingsparkeringspladser

3000 pladser

Afstand til betalingsparkeringspladser

0 km

Vi er passionerede omkring de mennesker vi omgiver os med og den planet, vi alle deler. Hver dag fokuserer vi på at gøre verden til et grønnere og bedre sted – vi kalder det WeCare.

Vores WeCare-initiativer spænder bredt og omfatter blandt andet smarte måder at reducere madspild og energiforbrug på. Hver onsdag har vi Plogging (picking up litter while jogging), hvor naboer, hotelgæster og medarbejdere løber og samler affald op fra naturen i vores lokalområde.
ISO 14001
Vi er ISO 14001-certificerede. Dette betyder også at vi kontinuerligt skal opnå forbedringer og minimere vores aftryk på planeten.
Det Økologiske Spisemærke
Vi er stolte af at have Det Økologiske Spisemærke i bronze, hvilket betyder at vores gæster altid får mindst mellem 30-60% økologisk mad hos os. 

Læs mere om vores bæredygtighedsarbejde som en del af Strawberry på vores hjemmeside.
Forkæl dit team med en god middag i vores Bistro, The Social Bar & Bistro, indlæg en pause i jeres program til at cykle til Amager Strandpark, hvor der er mulighed for kajakroning, minigolf og andre aktiviteter sammen eller tag metroen ind til hjertet af København på bare 13 minutter.
By & seværdigheder

København er fuld af oplevelser og med metroen lige uden for døren, så kan I være der på mindre end et kvarter. Perfekt hvis man har brug for en pause midt på dagen, eller hvis man vil nyde godt af byen efter en produktiv dag med møder.

Firmafester

Uanset om I skal holde fest for 20 eller 2150 gæster, så er vi klar til at skræddersy et fantastisk arrangement jer.

included_1
AFTENMØDE KL. 16-22
Pr. person inkl. moms fra kr. 645
1
Inkluderet:
Eftermiddagskaffe/te-buffet, inkl. kage
Isvand
Frugt
2 retters middag
1 sodavand/kildevand
Plenum
Standard AV-udstyr inkl. projektor

included_1
DAGMØDE KL. 09-13
Pr. person inkl. moms fra kr. 645
1
Inkluderet:
Formiddagskaffe/te-buffet
Isvand
Frugt
Frokost
1 sodavand/kildevand
Plenum
Standard AV-udstyr inkl. projektor

included_1
DAGMØDE KL. 09-17
Pr. person inkl. moms fra kr. 745
1
Inkluderet:
Formiddagskaffe/te-buffet
Isvand
Frugt
Frokost
1 sodavand/kildevand
Eftermiddagskaffe/te-buffet inkl. kage
Plenum
Standard AV-udstyr inkl. projektor

included_1
DAGMØDE KL. 09-21
Pr. person inkl. moms fra kr. 1095
1
Inkluderet:
Formiddagskaffe/te-buffet
Isvand
Frugt
Frokost
1 sodavand/kildevand
Eftermiddagskaffe/te-buffet inkl. kage
2 retters middag
1 sodavand/kildevand
Aftenkaffe/te
Plenum
Standard AV-udstyr inkl. projektor

included_1
DAGMØDE KL. 12-17
Pr. person inkl. moms fra kr. 645
1
Inkluderet:
Frokost
1 sodavand/kildevand
Isvand
Frugt
Eftermiddagskaffe/te-buffet inkl. kage
Plenum
Standard AV-udstyr inkl. projektor

included_1
KURSUSDØGN KL. 09-09 INKL. 1 OVERNATNING
Pr. person inkl. moms fra kr. 2490
1
Inkluderet:
Formiddagskaffe/te-buffet
Isvand
Frugt
Frokost
1 sodavand/kildevand
Eftermiddagskaffe/te-buffet inkl. kage
2 retters middag
Aftenkaffe/te
Morgenmad
Plenum
Standard AV-udstyr inkl. projektor

included_1
KURSUSDØGN KL. 09-13 INKL. 1 OVERNATNING
Pr. person inkl. moms fra kr. 3135
1
Inkluderet:
Formiddagskaffe/te-buffet
Isvand
Frugt
Frokost
1 sodavand/kildevand
Eftermiddagskaffe/te-buffet inkl. kage
2 retters middag
Aftenkaffe/te
Morgenmad
Forplejning fortsætter til og med frokost på afrejsedagen
Plenum
Standard AV-udstyr inkl. projektor

included_1
KURSUSDØGN KL. 09-17 INKL. 1 OVERNATNING
Pr. person inkl. moms fra kr. 3235
1
Inkluderet:
Formiddagskaffe/te-buffet
Isvand
Frugt
Frokost
1 sodavand/kildevand
Eftermiddagskaffe/te-buffet inkl. kage
2 retters middag
Aftenkaffe/te
Morgenmad
Forplejning fortsætter til sidste eftermiddagskaffe/te-buffet (inkl.) på afrejsedagen
Plenum
Standard AV-udstyr inkl. projektor

included_1
KURSUSDØGN KL. 12-13 INKL. 1 OVERNATNING
Pr. person inkl. moms fra kr. 3035
1
Inkluderet:
Frokost
1 sodavand/kildevand
Isvand
Frugt
Eftermiddagskaffe/te-buffet inkl. kage
2 retters middag
Aftenkaffe/te
Morgenmad
Formiddagskaffe/te-buffet
Forplejning fortsætter til sidste frokost (inkl.) på afrejsedagen
Plenum
Standard AV-udstyr inkl. projektor

included_1
KURSUSDØGN KL. 12-17 INKL. 1 OVERNATNING
Pr. person inkl. moms fra kr. 3135
1
Inkluderet:
Frokost
1 sodavand/kildevand
Isvand
Frugt
Eftermiddagskaffe/te-buffet inkl. kage
2 retters middag
Aftenkaffe/te
Morgenmad
Formiddagskaffe/te-buffet
Forplejning fortsætter til sidste eftermiddagskaffe/te-buffet (inkl.) på afrejsedagen
Plenum
Standard AV-udstyr inkl. projektor

included_1
OVERNATNING ENKELTVÆRELSE MED MORGENMAD
Pr. person inkl. moms fra kr. 1395
1
Inkluderet:
Morgenmad

Send os en uforpligtende forespørgsel – vi vender hurtigt tilbage med et tilbud, der matcher dine behov.

Du er atid velkommen til at kontakt DKBS på telefon eller mail. Vi er altid klar på at hjælpe dig. Det er ganske gratis og uforpligtende.

Vingsted Hotel & Konferencecenter

Ellehammervej 20

Kort

Vingsted Hotel & Konferencecenter

Se flere mødesteder

  • Trinity Hotel & Konference

    151 Værelser

    212 Pers. i stolerækker

    200 Pers. ved borde

  • Kobæk Strand Hotel & Konference

    123 Værelser

    255 Pers. i stolerækker

    220 Pers. ved borde

  • Hotel Faaborg Fjord

    128 Værelser

    500 Pers. i stolerækker

    300 Pers. ved borde

  • Glostrup Park Hotel

    210 Værelser

    300 Pers. i stolerækker

    194 Pers. ved borde

konferencecenter

Indhent tilbud - send en uforpligtende forespørgsel

Mangler du et sted til dit næste møde, konference eller firmaarrangement? Udfyld formularen, så finder vi det rette venue til dig og indhenter relevante tilbud – helt gratis.

Loading...