Bliv partner i Danske Konferencecentre

– Danmarks største booking-portal for konferencesteder

Danske Konferencecentre er Danmarks stærkeste salgs- og markedsføringsfællesskab for uafhængige udbydere af møder og konferencer. Alene i første halvår af 2017 har vi placeret ordrer hos vores partnere for 35 mio. kr. Desuden arrangerer og faciliterer vi en lang række arrangementer, kurser, messer og møder, der styrker videndeling og netværk mellem vores partnere – og med deres kunder. Vi har eksisteret i 27 år, og vi har næppe været stærkere, end vi er nu. Vi er mere end 80 partnere, og vi forventer at runde de 100 inden 1. januar 2018, hvilket er det største antal i vores historie.

Skal du også være partner hos Danske Konferencecentre?

Som konferencecenter kan du vælge imellem 3 forskellige muligheder for at være partner hos Danske Konferencecentre:

SOM BRONZEPARTNER FÅR DU

 

  • Din egen webprofil på DanskeKonferencecentre.dk inkl. kontaktoplysninger, beskrivelse, fotos, film og logo.
  • Forespørgsler direkte fra os på de ordrer, vi ikke kan afsætte til guld- eller sølvpartnere.
  • Dit eget dashboard med nøgletal for forespørgsler, ordrer, svartider mv.
  • Mulighed for at tilkøbe marketingpakker og adgang til netværk med de øvrige partnere.

SOM SØLVPARTNER FÅR DU

+ alle fordelene fra Bronze

  • Fortrinsret sammen med Guldpartnere på forespørgsler fra os, når du opfylder kundens krav.
  • Gratis kundetilfredshedssystem, Relation Manager, som skal bruges ved konferencer og frit må bruges til leisure. Med systemet får du gratis oplæring, support og en årlig brugerdag med netværk og sparring. Du kan desuden benchmarke med de andre partnere og få dyb indsigt i din forretning.
  • Mulighed for kvalitetsstempel og “kunderne anbefaler” på din webprofil.
  • Markedsføring af dine nyheder på vores Facebookside.
  • Netværk og videndeling på vores to årlige generalforsamlinger og workshops for alle salgs- og bookingansatte hos vores partnere.

SOM GULDPARTNER FÅR DU

+ alle fordelene fra Bronze & sølv

  • Yderligere markedsføring i form af bannere på alle faneblade på vores hjemmeside.
  • Topplacering på konferenceoversigten på hjemmesiden.
  • Minimum én årlig omtale i vores nyhedsbrev til 11.000 modtagere.
  • Gratis deltagelse i vores årlige kundemesse (normalpris 15.000,-) med deltagelse af 500 professionelle mødebookere.
  • Mulighed for værtsskab ved vores kundearrangementer.

Vi håber selvfølgelig, at du er med på at gå efter guldet og tegne den stærkest mulige partneraftale med os. Jo stærkere partnerskab, jo flere muligheder og fordele f.eks.:

  • Mulighed for at få dine gode historier med i vores nyhedsbrev, som vi ugentligt udsender til 11.000 modtagere og desuden deler på sociale medier.
  • Mulighed for at få dine gode historier med, når vi blogger om vores partnere, om sammenslutningen og om trends og tendenser inden for møder og konferencer.
  • Deltagelse i de messer og kundearrangementer, vi arrangerer for at eksponere vores partnere og styrke netværket mellem dem og med kunderne. Det gælder eksempelvis vores årlige inspirationsdag, hvor 500 professionelle mødebookere samles for at møde vores partnere og netværke med dem.

 

Med et partnerskab hos os har du kort sagt alle muligheder for både at blive set og blive bedre. Danske Konferencecentre er ejet af partnerne, og vi arbejder 100 % målrettet og dedikeret for at styrke jeres forretning, udvikling og kompetencer

Kontakt direktør Marlene H. Sylvester-Hvid på marlene@dkbs.dk eller 2677 1832 for at høre mere om dine muligheder og find frem til den rette partneraftale for jer.

Please leave this field empty.


TILMELD NYHEDSBLOG

- og få nyt om kundemesser, inspirationsmøder, uddannelsdage, netværksmøder og
møde- & konferencesteder

SPAR TID

– og lad os søge for dig.

 

45 82 09 99