Når virksomheder vælger DGI Byen, vælger de også at tage del i forebyggelse og fællesskab

DGI Byen har siden 1995 haft et klart formål: at styrke bevægelse, trivsel og fællesskab i København. Som samfundsnyttig virksomhed går overskuddet tilbage til byen – til initiativer, der forebygger mistrivsel blandt børn og unge og fremmer mental og fysisk sundhed.

Med den nye forebyggelseskampagne Aktivion – “i 30 år har vi udskrevet forebyggelse til København” sætter DGI Byen ekstra fokus på den stærkeste form for forebyggelse, vi kender: bevægelse. Kampagnen skal minde både københavnere og erhvervsliv om, at sundhed begynder med mental, social og fysisk bevægelse – ikke behandling.

“Hvis der fandtes en pille mod mistrivsel, udfordret helbred og ensomhed – ville vi sikkert være mange, der tog den. Men den pille findes jo ikke.
I DGI Byen og CPH Conference ved vi, at bevægelse, fællesskab og samvær er den bedste kur.
Og hver gang nogen vælger at holde deres møde, konference eller event hos os, er de faktisk med til at gøre den kur mulig. Det kalder vi møder med mening.”
— Hancy Anna Djurhuus, Division Director B2B, DGI Byen / CPH Conference

Når en virksomhed vælger DGI Byen som ramme om sine aktiviteter, er det derfor ikke kun et praktisk valg. Det er et aktivt bidrag til en større samfundsopgave – og et konkret skridt i arbejdet med ESG og social bæredygtighed. DGI Byen skaber værdi, der rækker ud over mødelokalet: et sted, hvor erhvervslivets beslutninger er med til at sætte byen i bevægelse – fysisk, mentalt og socialt.

DGI Byen – Altid i Bevægelse. 

Læs mere om DGI Byen og deres mødefaciliteter her – og indhent et uforpligtende tilbud fra DKBS her.

Picture of Ditte Rønne Veggerby

Ditte Rønne Veggerby

Marketingansvarlig

Flere nyheder

Loading...