Se alle konferencecentre

Montra Hotel Sabro Kro
KONTAKT OS 45 82 09 99
Bliv kontaktet
KLIK HER

Professionelle konferencer og kurser med stil og sjæl

Læn dig tilbage og lad os hjælpe med planlægning af konferencedagen. Så kan I holde jer aktive og få maksimalt udbytte af det faglige.

Montra Hotel Sabro Kro er for 5. år i træk blevet kåret af Tripadvisor som et af Danmarks bedste hoteller og det bedste sted i Aarhus med konferencer. Vi er helt ubeskriveligt stolte over den tillid, som gæsterne har vist os ved denne flotte placering.

Konferencelokaler nær Aarhus - perfekte til kursusophold

Montra Hotel Sabro Kro er et konferencecenter i Østjylland med 15 fleksible mødelokaler og konferencelokaler op til 400 personer, 16 kvikke servicemedarbejdere på spring, 10 knivskarpe kokke og 4 årvågne receptionister. Kort sagt alt det, der får det hele til at klappe på et konferencehotel.

Vi gennemgår naturligvis alle detaljer med dig fra gang til gang og har fokus på hele konferencerrangementet og ved, hvor vigtigt det er med refleksion, netværk og dialog på konferencesteder – noget der i høj grad sker i pauserne. Med vores store fællesområder lige op ad konferencelokalerne er der rig mulighed for, at folk kan sætte sig sammen i små grupper og drøfte det, de lærer, udveksle kontakter eller blot hyggesnakke under, før og efter konferencen.

På Montra Hotel Sabro Kro kan du gennemføre konferencer på et højt professionelt niveau med vores konferencefacilliteter og glæde dig over, at du både får smil og maksimalt udbytte med hjem. Derudover er det let for dig og dine kursusdeltagere at finde Montra Hotel Sabro Kro fra både Aarhus og resten af Jylland grundet vores gode placering i Region Midtjylland 

Værelser

Vi kan tilbyde 69 flotte værelser, 7 executive værelser og 12 ekstra-lækre juniorsuiter med spabad på værelset. Alle hotelværelser er ikke-ryger værelser.

Alle værelser på vores lækre hotel er indrettede med sofa eller lænestol, skrivebord, minibar, elkedel, telefon, tv med satellit- og filmkanaler, twin beds, fransk altan og badeværelse med badekar og stor separat bruseniche. Excecutive hotelværelserne er indrettet med dobbeltseng og juniorsuiterne er ekstra store og med luksus dobbeltseng, mere eksklusivt møblement og mulighed for at lave kaffe/te på Nespresso-maskiner. Derudover er der også en stor altan eller terrasse. 

Der er mulighed for at benytte gratis trådløs internetforbindelse fra alle hotelværelser og fællesområder.

Faciliteter

Indendøre tilbyder vi vores gæster motionsrum med flere forskellige fitnessmaskiner. Bordtennis, bordfodbold og pool er placeret i vores fællesområder og er til fri afbenyttelse. Om sommeren er der mulighed for både petanque og krolf på vores udendørsarealer.

Trafikforbindelser

Vi ligger placeret som et knudepunkt lidt udenfor Aarhus med landevejen næsten lige foran hoveddøren og kun 5 km fra E45.

Regionale busforbindelser mellem Aarhus og Viborg kører forbi hotellet, samme bus tager også passagerer med fra Hovedbanegården i Aarhus. Både Billund Lufthavn og Tirstrup Lufthavn er indenfor 1 times kørsel via motorvejsforbindelser.

Inspiration, Teambuilding & Aktiviteter

Vi arrangerer gerne kokkeskole for grupper mellem 12-25 personer. Herudover har vi samarbejde med både Fieldmore og Tikiøb Event, der tilbyder både indendørs og udendørs teambuildingaktiviteter.

Gastronomisk teambuilding for madelskere
Få samlet firmaet om gastronomisk teambuilding og styrk fællesskabet.Gastronomisk madlavning er en hyggelig form for teambuilding, hvor I bagefter kan nyde resultatet sammen.

Efter en grundig introduktion af vores kokke til­bereder deltagerne en 4-retters menu af gode, friske råvarer i vores ­køkken. I deles ind i hold på 3-4 deltagere, der ­bidrager til den samlede menu, som bagefter nydes i ­restauranten. Vi sørger for forklæder og giver et glas vin i køkkenet, så vi rigtigt kan hygge os med gourmet-teambuilding.

Få en uforglemmelig dag med et madlavningskursus for dit firma og lær gode fif til gastronomisk mad. Vores kokkeskole inkl. 4-retters menu koster kr. 698,-/person og kræver minimum 12 deltagere. 

Geo-game events - leg og læring i ét
Geo-gaming er en innovativ, indholdsrig og underholdende IT-platform der bringer deltagerne sammen, sætter dem i bevægelse og aktiverer alle i gruppen. Det kan foregå udenfor og indenfor, så vejret er ikke en faktor her. Varigheden er fra 1 time og opefter og deltagerantallet er fra 10 personer og op til flere hundrede.

Geo-gaming indholdet kan bygges op omkring jeres mødes indhold, således at mødets ønskede læring testes af på en legende måde. Deltagerne finder frem til opgaverne ved hjælp af mobile enheder der navigerer via GPS og mobil data. Enten brugernes egne enheder eller I-pads, der stilles til rådighed.

Vores Geo-gaming events udbydes i samarbejde med Tikiøb Event Aps. 

Socialt samvær krydret med levende musik

Hvorfor ikke forkæle personalet med et arrangement, hvor der nydes en fantastisk middag og derefter en fantastisk musikalsk intimkoncert med en dansk kunstner? Flere gange om året afholder vi intimkoncerter med danske kunstnere, og arrangementet er åbent for både firmaer og private, der ønsker en aften med mad og musik i højsædet. For firmaer stiller vi gerne eget festlokale til rådighed, hvor middagen inden koncerten kan nydes og hvor man kan samles efter koncerten til fortsat fest. 

Vi lytter til jeres ønsker og sammensætter et arrangement, der passer til jeres medarbejdere. Se vores hjemmeside for det næste halvårs koncerter. Priser fra kr. 625,- pr. person.

Serviceydelser
INKLUDERET I PRISEN:
  • Eftermiddagskaffe/te-buffet, inkl. kage
  • Isvand
  • Frugt
  • 2 retters middag
  • Aftenkaffe/te
  • Plenum
  • Standard AV-udstyr inkl. projektor
INKLUDERET I PRISEN:
  • Kaffe/te m/brød v/ankomst
  • Formiddagskaffe/te-buffet
  • Isvand
  • Frugt
  • Frokost
  • 1 sodavand/kildevand
  • Plenum
  • Standard AV-udstyr inkl. projektor
INKLUDERET I PRISEN:
  • Kaffe/te m/brød v/ankomst
  • Formiddagskaffe/te-buffet
  • Isvand
  • Frugt
  • Frokost
  • 1 sodavand/kildevand
  • Eftermiddagskaffe/te-buffet inkl. kage
  • Plenum
  • Standard AV-udstyr inkl. projektor
INKLUDERET I PRISEN:
  • Kaffe/te m/brød v/ankomst
  • Formiddagskaffe/te-buffet
  • Isvand
  • Frugt
  • Frokost
  • 1 sodavand/kildevand
  • Eftermiddagskaffe/te-buffet inkl. kage
  • 2 retters middag
  • Aftenkaffe/te
  • Plenum
  • Standard AV-udstyr inkl. projektor
KAN TILKØBES:
  • Ekstra ret Kr 60
INKLUDERET I PRISEN:
  • Kaffe/te-buffet ved ankomst
  • Frokost
  • 1 sodavand/kildevand
  • Isvand
  • Frugt
  • Eftermiddagskaffe/te-buffet inkl. kage
  • Plenum
  • Standard AV-udstyr inkl. projektor
INKLUDERET I PRISEN:
  • Kaffe/te m/brød v/ankomst
  • Formiddagskaffe/te-buffet
  • Isvand
  • Frugt
  • Frokost
  • 1 sodavand/kildevand
  • Eftermiddagskaffe/te-buffet inkl. kage
  • 2 retters middag
  • Aftenkaffe/te
  • Morgenmad
  • Plenum
  • Standard AV-udstyr inkl. projektor
KAN TILKØBES:
  • Ekstra ret Kr 60
INKLUDERET I PRISEN:
  • Kaffe/te m/brød v/ankomst
  • Formiddagskaffe/te-buffet
  • Isvand
  • Frugt
  • Frokost
  • 1 sodavand/kildevand
  • Eftermiddagskaffe/te-buffet inkl. kage
  • 2 retters middag
  • Aftenkaffe/te
  • Morgenmad
  • Forplejning fortsætter til og med frokost på afrejsedagen
  • Plenum
  • Standard AV-udstyr inkl. projektor
INKLUDERET I PRISEN:
  • Kaffe/te m/brød v/ankomst
  • Formiddagskaffe/te-buffet
  • Isvand
  • Frugt
  • Frokost
  • 1 sodavand/kildevand
  • Eftermiddagskaffe/te-buffet inkl. kage
  • 2 retters middag
  • Aftenkaffe/te
  • Morgenmad
  • Forplejning fortsætter til sidste eftermiddagskaffe/te-buffet (inkl.) på afrejsedagen
  • Plenum
  • Standard AV-udstyr inkl. projektor
INKLUDERET I PRISEN:
  • Frokost
  • 1 sodavand/kildevand
  • Isvand
  • Frugt
  • Eftermiddagskaffe/te-buffet inkl. kage
  • 2 retters middag
  • Aftenkaffe/te
  • Morgenmad
  • Formiddagskaffe/te-buffet
  • Plenum
  • Standard AV-udstyr inkl. projektor
KAN TILKØBES:
  • Ekstra ret Kr 60
INKLUDERET I PRISEN:
  • Frokost
  • 1 sodavand/kildevand
  • Isvand
  • Frugt
  • Eftermiddagskaffe/te-buffet inkl. kage
  • 2 retters middag
  • Aftenkaffe/te
  • Morgenmad
  • Formiddagskaffe/te-buffet
  • Forplejning fortsætter til sidste eftermiddagskaffe/te-buffet (inkl.) på afrejsedagen
  • Plenum
  • Standard AV-udstyr inkl. projektor
INKLUDERET I PRISEN:
  • Eftermiddagskaffe/te-buffet
  • Isvand
  • Frugt
  • 2 retters middag
  • Aftenkaffe/te
  • Morgenmad
  • Formiddagskaffe/te-buffet
  • Frokost
  • 1 sodavand/kildevand
  • Plenum
  • Standard AV-udstyr inkl. projektor
INKLUDERET I PRISEN:
  • Eftermiddagskaffe/te-buffet ved ankomst
  • Isvand
  • Frugt
  • 2 retters middag
  • Aftenkaffe/te
  • Morgenmad
  • Formiddagskaffe/te-buffet
  • Frokost
  • 1 Sodavand / kildevand
  • Eftermiddagskaffe/te-buffet inkl. kage
  • Plenum
  • Standard AV-udstyr inkl. projektor



Montra Hotel Sabro Kro
Viborgvej 780
8471 Sabro

86948922
sabrokro@sabrokro.dk
www.sabrokro.dk/da

Værelser

Enkeltværelser 69

Dobbeltværelser 7

Handicapværelser 2

Suiter 12

Indkvartering 166

Kapacitet

Plenum 7

Maks. plads ved stolerækker 400

Maks. plads ved borde 290

Gruppelokaler 8

Forplejning

Restaurant Ja

Spisende gæster 300

Spisepladser i restaurant 150

Spisepladser i eget lokale 150

Faciliteter

Bar Ja

Lounge Ja

Billard/dart/bordtennis/etc Ja

Spa Nej

Pool Nej

Fitness room Ja

Casino Nej

Grønne områder Ja

Golf Nej

Aircondition Nej

Kokkeskole Ja

Transport

Lufthavnsafstand 50 km

Stationsafstand 15 km

Afstand til bus 0.5 km

Afstand til motorvej 5 km

Gratis parkeringspladser 250

Afstand til gratis parkering 5 km