KVALITET HELE VEJEN IGENNEM

Kvalitet er og har altid været helt grundlæggende for Danske Konferencecentre. Vi vil dog også gerne kunne tilbyde meget alsidige konferencesteder – derfor er vores kvalitetskrav bestemt af vores kunder.
Vi kårer hvert år Årets Konferencecenter blandt vores samarbejdspartnere. Alle konferencecentrene sender spørgeskemaer ud til deres kunder og mødedeltagerne, hver gang de har afholdt arrangementer hos dem. I spørgeskemaet skal kunderne og deltagerne svare på en række spørgsmål, f.eks. skal de vurdere stederne på deres personlige service, om de holder, hvad de lover og det generelle service- og kvalitetsniveauet for betjening, mødefaciliteter, it-udstyr, værelser, rengøring og forplejning. Det konferencecenter, der har opnået den højeste score af deres kunder, sammenfattet med få andre kriterier vinder den ærefulde titel. Alle samarbejdspartnere hos os konkurrerer derfor i princippet med hinanden i det elektroniske system, som hedder Relation Manager. Og vi har naturligvis minimumskrav på både antal og score for at sikre kvaliteten.Der er vel derfor ikke for meget sagt, at hos os er det vores kunder, der bestemmer hvem der er vores samarbejdspartnere og har også stor indflydelse på kåringen af Årets Konferencecenter.

KURSUSLOKALER

Kursus- og konferencelokalerne er formålsbestemte og totalt adskilte fra restaurant-, banket- og selskabsaktiviteter.

Alle konferencecentre kan tilbyde min. 1 lokale med plads til min. 26 personer (24 deltagere og 2 instruktører). Lokalerne har en sådan størrelse, at alle gangbaner er frit tilgængelige med en U-bordsopstilling. Hertil er der knyttet mindst 4 grupperum, hver med plads til 6 personer, og kursuslokalerne lever alle op til de anførte minimumkrav anført her på siden.

  • God internet forbindelse
  • Ventilationssystem, der sikrer et behageligt indeklima
  • En god akustik, der sikrer gode tale- og lytteforhold
  • Et godt arbejdslys med mulighed for dæmpning eller afskærmning
  • Gode, flytbare arbejdsborde og stole, hvor man kan klare en 12 timers arbejdsdag
  • Whiteboard og flipover – med dertil hørende udstyr
  • Projektor

TEKNIK & UDSTYR

Et konferencecenter kan i hele kursusforløbet (daglig fra 07.30 til 22.00) tilbyde support fra en trænet og erfaren medarbejder, der kan hjælpe dig med afdækning af netop dit behov for opstilling og brug af tekniske hjælpemidler.

VÆRELSER

Alle konferencecentre med værelser kan som min. tilbyde følgende udstyr:

  • Store, behagelige senge (min. 80×200 cm)
  • Godt læselys ved såvel seng som arbejdsbord (hhv. 40W og 60W min.)
  • Temperaturstyring
  • Badeværelse med bruser eller badekar, shaverstik og ventilation
  • På alle værelser er der daglig rengøring og oprydning

RESTAURANT

Alle konferencecentre tilstræber en afvekslende og sund forplejning, der selvfølgelig kan tilpasses den enkelte arrangørs ønsker og idéer – og altid baseret på friske råvarer. Der kan altid tilbydes vegetarkost, og dette indgår som en fast bestanddel i enhver frokostbuffet eller specialanretninger, ligesom diæt ønsker kan imødekommes. Til middag tilbydes kursusmenuer med min. 2 retter, serveret i det tidsrum, der er afsat i kursuslederens program. Alle steder tilbydes servering af let anretning (natmad) frem til kl. 24.00 – dog altid efter forudgående aftale.

FRITIDSFACILITETER

Alle konferencecentre har én eller flere opholdstuer med adgang til TV & WIFI, såfremt dette ikke forefindes på værelserne.
Dagens aviser vil være tilgængelige sammen med frisk te og kaffe. Der er adgang til bar – enten betjent eller administreret af kursuslederen, og derudover kan alle konferencecentre tilbyde en lang række af forskelligartede tilbud af rekreativ eller aktiv karakter.

 

 

 

 

 


TILMELD NYHEDSBLOG

– og få først besked om nye tiltag,
events og gratis arrangementer.

SPAR TID

– og lad os søge for dig.

 

78 75 87 23