Derfor giver henvisningsaftalen mening for alle parter:
-
For kunderne, fordi de får en god serviceoplevelse hos både jer og os.
I stedet for bare at blive afvist med et “vi har desværre ikke plads”, bliver kunderne taget i hånden og hjulpet videre. De får lynhurtigt et overskueligt tilbud over mulige alternativer, og de sparer besværet med selv at skulle ringe rundt til adskillige steder for at indsamle tilbud.
-
For jeres virksomhed, fordi I får kick-back provision på 5% af bookingens samlede værdi.
Alle henvisninger, som vi får placeret et andet sted, vil give penge i kassen hos jeres virksomhed. Du kan følge med i jeres henvisninger og provision på jeres dashboard . Derudover siger flere partnere, at den gode kundeservice giver loyale kunder, så når de næste gang får brug for et godt sted, vil de igen kontakte jer. -
For dig, fordi vi bliver så glade, når du husker det og ofte sender både chokolade, lakrids eller blomster
-
For Danske Konferencecentre som forening, fordi kunden bliver indenfor “familien” og får en positiv oplevelse af at blive taget hånd om. Så længe vi holder kunden i partner-regi, undgår vi at ”miste” dem til konkurrenterne udenfor foreningen, og bookingen går i stedet til en anden partner (måske dig) inden for rammen. Når I alle sammen henviser kunder til os, gør vi vores bedste for at sende bookingen til en anden partner, så flere henvisninger i puljen vil også betyde flere bookinger hos jer selv. Det giver også lidt penge i kassen hos os på bookingkontoret, og som I ved, går alle vores indtægter direkte tilbage til jer i form af markedsføring, PR, arrangementer og andre værdiskabende aktiviteter for alle i foreningen.