...

DINE VALGTE STEDER Få tilbud

Få tilsendt tilbud fra stederne på din ønskeliste.
Gratis, uforpligtende og inden for kort tid. Fravælg alle

     

    Jeres dashboard

     

    I dashboardet har I altid et realtime overblik over jeres forespørgsler, svartid, omsætning, NPS-score, henvisninger og meget mere.

     

     

     

     

     

    I Inbox ligger alle sager, I bør handle på: Nye forespørgsler, chatbeskeder på igangværende sager, besked om frigivelse, om annullering – eller et Tillykke med besked om, at kunden har valgt jer som sit foretrukne mødested.

    Send Referral +  er feltet I bruger, når I vil sende en henvisning vores vej. Udfyld som minimum alle felter markeret med * men allerhelst alle felter, så vi har så meget information om kunden og arrangementet, før vi tager kontakt. Husk at skrive dit eget navn på, så du bliver krediteret for henvisningen – vi sender nemlig ofte chokolade og blomster for din gode indsats 🙂

    Help er pt. under udvikling – tanken er, at I fremover vil kunne finde bl.a. denne manual men også kommunikere her, hvis I har tekniske spørgsmål vedr. vores bookingplatform.

    I Nyheder finder du nyheder og spændende blogindlæg.

    Forespørgsler viser antal besvarelser de sidste 12 måneder.

    Gennemsnitlig svartid viser, hvor hurtige I har været til at svare de seneste 12 måneder

    I Nej-svar kan I se, hvor stor en procentdel af vores forespørgsler, I har svaret nej til. Du kan klikke på feltet og se, hvilke forespørgsler, det drejer sig om og kan også søge på et specifikt sagsnummer i feltet øverst i højre hjørne 

    Konverteringsraten viser hvor mange af de forespørgsler, vi sender til jer, der konverteres til salg.

    I Placerede de seneste 12 måneder vises antallet af bookinger, I har fået via Danske Konferencecentre de seneste 12 måneder.

    Den samlede værdi af placeringerne vises i Værdi af placeringer de sidste 12 måneder

    Jeres Henvisninger de sidste 12 måneder kan søges frem her ved at klikke på feltet. I har til enhver tid et overblik over jeres henvisninger – og krediteres jeres henvisningsprovision, så snart et arrangement er vel overstået og afregnet. Beløbet står så at finde i kolonnen ‘Henvisningsgebyr for begivenheden’ til højre i billedet.

    I feltet Henvisningsprovision vises det samlede beløb, I har tjent på at henvise kunder til os inden for de seneste 12 måneder. Hurra!

    NPS-scoren for de sidste 3 måneder beregnes ud fra de rapporter, vi hver måned får  tilsendt fra Asnæs & Vangstrup baseret på jeres kunders besvarelser i Relation Manager. Opnår I en score på minimum 30 tildeles I vores kvalitetsstempel – med en score på minimum 60 en direkte anbefaling fra vores mange kunder med dette . Du kan læse om Danske Konferencecentres kvalitetssikring HER

    I Antal svar de sidste 3 måneder vises jeres antal besvarelser i Relation Manager de seneste 3 kalendermåneder. I skal i denne periode have minimum 60 besvarelser for at kunne tildeles et af ovenstående kvalitetsstempler. Adgang til Relation Manager er gratis for guld- og sølvpartnere.

     

     

    OBS! Øverst til højre i dashboardet kan I til enhver tid hente tal for en bestemt periode ved at indsætte de ønskede datoer her