CPH Conference
Vi glæder os til at byde dig og dine gæster velkommen i CPH Conference, Københavns mest centrale møde- og konferencecenter - uanset om du holder møde for 4 eller 4.000 gæster Vi har kapaciteten og kreativiteten og vi glæder os til at byde jer velkommen.
Alt kan skræddersyes
Hvis I forventer lidt mere end en kildevand og en kuglepen, har vi både idéer og muligheder. Vi har dygtige mødeplannere og kan derfor tilpasse mødelokalerne til jer - ikke omvendt. Her er højt til loftet, lokalerne er lyse og behagelige, og I kan nyde frokosten med udsigt over Kødbyens tage.
Bæredygtige
I januar 2021 blev vi endda lidt grønnere som Green Key-medlem gennem HORESTA. Medlemskabet stiller store krav til os som virksomhed om at blive endnu mere bevidste om alt fra affaldssortering, bæredygtige leverandører til miljøbevidste valg af forbrugsprodukter og energikilder. Har I selv en bæredygtig indkøbspolitik, kan I roligt vælge CPH Conference.
Sparring og idéer
Mange års erfaring med at planlægge og afvikle store såvel som komplekse arrangementer gør, at vores medarbejderteam har et højt kompetenceniveau. Vi kan derfor garantere, at I kommer til at samarbejde med et professionelt team gennem hele processen. Der vil blive tilknyttet én dedikeret kontaktperson i planlægningsfasen, som vil sikre, at jeres arrangement kommer godt og sikkert i mål.
Teambuilding
I CPH Conference har vi endvidere et bredt og spændende udbud af aktiviteter fra hele DGI Byen. I har derfor mulighed for at benytte vores øvrige sportsfaciliteter under jeres ophold – det gælder Vandkulturhuset, sportshaller, bowling, klatrevæg og meget andet der kan bidrage til et endnu mere udbytterigt møde.
Nyd at være en del af Vesterbro og Kødbyen, som er Københavns mest hippe og trendy område - fyldt med gallerier, musiksteder, restauranter, caféer, streetfood-boder og meget mere.
Verdensmål
Trafikforbindelser
Værelser
CPH Hotel - en del af DGI Byen har 102 værelser. Alle værelser er indrettet i Skandinavisk stil med enkle stilfulde møbler.
Kapacitet
CPH Conference - en del af DGI Byen
CPH Conference har i alt 24 fem-stjernede mødelokaler, tagterrasse med udsigt over byens tage og frokostrestaurant. Vi tager dig på en rejse gennem København - hver etage er en bydel, og hvert lokale et sted med egen atmosfære.
Besøg vores konferencecenter rum for rum - klik her
Spisehuset
Tidligere en del af den gamle Kødby, nænsomt renoveret så den gamle historiske atmosfære er bevaret. Perfekt lokale til mindre fester og konferencer.
Vestauranten
Midt i DGI Byen ligger vores smukke og rutikke Kødby-lokale med fritlagte bjælker og store vinduer. Skal I holde konference eller festmiddag er dette lokale et oplagt valg.
Tag på virtuel rundtur og se det hele når det passer dig.
Faciliteter
Beliggenhed midt i København kun 50 meter fra Hovedbanegården
4 – 4000 personer
33 lokaler der kan reserveres
Eget hotel med 102 værelser
P-hus med 192 pladser (indkørsel fra Ingerslevsgade)
Herudover er det muligt at besøge både bowlingcenter, svømmehal, sportshaller, café og meget andet.
Inspiration, Teambuilding & Aktiviteter
Kultur- og byliv
Vi har én gang om året - i sommermånederne - en kunstudstilling i Øksnehallen, som varierer efter tema. Sideløbende afholdes der over hele året mange publikumsvenlige markeder, messer, og udstillinger, hvor der er adgang for offentligheden. Følg med i vores eventkalender på hjemmesiden.
Som en del af Kødbyen og Vesterbro er der altid noget at tage sig til før og efter mødet eller konferencen. I Kødbyen er man en del af et særligt fællesskab, som byder på restauranter af gastronomisk kvalitet, nogle af landets bedste gallerier og et sprudlende natteliv som ikke findes andre steder i Danmark.
Lounge og restaurant
Vores CPH Hotel som ligger få meter for konferencecentret, tilbyder ophold i en moderne og lækker lounge hvor der er mulighed for at afslutte dagen med et glas vin og snacks.
Til lækre omgivelser hører selvfølgelig også lækker mad. Og her har vi et velfungerende og yderst kvalitetsbevidst køkken, som dagligt leverer forplejning til vores mange møde- og konferencegæster men også gourmet løsninger til festlige middage. Vi tilbyder ikke ala carte restaurant, men vi kan til enhver tid servicere jer i vores møderestauranter efter aftale.
Teambuilding
I DGI Byen mener vi, at et godt møde er et møde man husker. Derfor tilbyder vi flere forskellige aktiviteter, som med garanti vil sætte mødet i helt nye perspektiver.
A-W-A , GoTeam og med Henrik Leth . Alle som én har de mange års erfaring med firmaevents i alle afskygninger og er aktivitetspartnere, der sammensætter præcis den aktivitet, som passer til jeres hold. Stort set alle aktiviteter kan tilpasses til den tid, som I har til rådighed i programmet. Kontakt os for mere herom.
Nyd at være en del af Vesterbro og Kødbyen, som er Københavns mest hippe og trendy område - fyldt med gallerier, musiksteder, restauranter, caféer, streetfood-boder og meget mere.
Uanset om du skal holde fest for 10 eller 3000, er du i sikre hænder i DGI Byen. Vi har 20 års erfaring med at tilsmage menuer, booke artister og tegne, skrue og hamre for at sammensætte det perfekte arrangement til jeres drøm af en fest. Vi glæder os til sammen med dig at skabe det event, der giver størst værdi for dig og dine gæster.
Trænger I til et break i mødedagen, kan du forkæle dine mødegæster med fx. Human Football (bordfodbold i menneske størrelse), bowling, skydning eller fægtning. Vores eventteam står altid klar til at hjælpe jer med at finde den helt rigtige form for teambuilding, til lige netop jeres arrangement.
Bowling
Bowling i DGI Byen er et sikkert hit hver gang, tag kegler hos dine kollegaer. Vi har 16 toptunede baner og byder på lækker lounge-stemning. En hyggelig bowling aften kan evt. kombineres med et besøg i DGI Byens restaurant, før eller efter bowling - det bestemmer i selv.
Skydning
Slip din indre Lucky Luke løs på DGI Byens skydebaner, hvor du kan skyde med både pistol og riffel. Det er også muligt at skyde med bue og pil, naturligvis i sikre rammer og med kyndig og engageret instruktion. Vores instruktør har mere end 25 års erfaring med bueskydning, er læreruddannet, tidligere landsholdsskytte og VM-deltager.
Fægtning
Find din indre musketer frem, og prøv kræfter med fægtning. Fægtning kræver at du er 100 % i nuet! Bliv instrueret af den tidligere moderne 5-kamp verdensmester, Pernille Svarre.
Teambuilding i samarbejde med A-W-A, Go-Team eller Henrik Leth
Alle som én har de mange års erfaring med firmaevents i alle afskygninger og er aktivitetspartnere, der sammensætter præcis den aktivitet, som passer til jeres hold. Stort set alle aktiviteter kan tilpasses til den tid, som I har til rådighed i programmet. Indendørs eller udendørs og med eller uden omklædning.
Sammen med vores teambulidingpartnere hjælper vi jer med at skabe glade medarbejdere, fordi vi ved, at glade medarbejdere giver bedre resultater.
Læs mere direkte på vores hjemmeside hvor vi har mere end 20 forskellige tilbud.
Facilitering af mødet eller en Moderator til jeres konference?
Den profesionelle ordstyrer skal både styre paneldebatter, præsentere talere, holde tiden, engagere publikum og stille skarpe faglige spørgsmål.
På vores hjemmeside opdaterer vi løbende bud på de gode facilitatorer, som vi har i vores store netværk.
Kultur- og byliv
Du kan også benytte nogle af de mange kulturtilbud der er i Kødbyen, tage en tur i Tivoli eller bare nyde at væren del af det pulserende liv på Vesterbro. DGI Byens placering gør det let at komme til og fra kulturelle aktiviteter i København. Vi har desuden løbende udstillinger i Øksnehallen, hvor sommerudstillingen er flagskibet, her har udstillet flere nationale og internationale anerkendte kunstnere.
INKLUDERET I PRISEN:
- Isvand
- 2 retters middag
- Plenum
- Standard AV-udstyr inkl. projektor
KAN TILKØBES:
- Vin menu Kr 275
- Extra ret Kr 80
INKLUDERET I PRISEN:
- Kaffe/te m/brød v/ankomst
- Formiddagskaffe/te-buffet
- Isvand
- Frugt
- Frokost
- 1 sodavand/kildevand
- Plenum
- Standard AV-udstyr inkl. projektor
INKLUDERET I PRISEN:
- Kaffe/te m/brød v/ankomst
- Formiddagskaffe/te-buffet
- Isvand
- Frugt
- Frokost
- 1 sodavand/kildevand
- Eftermiddagskaffe/te-buffet inkl. kage
- Plenum
- Standard AV-udstyr inkl. projektor
INKLUDERET I PRISEN:
- Kaffe/te m/brød v/ankomst
- Formiddagskaffe/te-buffet
- Isvand
- Frugt
- Frokost
- 1 sodavand/kildevand
- Eftermiddagskaffe/te-buffet inkl. kage
- 2 retters middag
- Plenum
- Standard AV-udstyr inkl. projektor
KAN TILKØBES:
- Vinmenu Kr 275
- Ekstra ret Kr 80
INKLUDERET I PRISEN:
- Frokost
- 1 sodavand/kildevand
- Isvand
- Frugt
- Eftermiddagskaffe/te-buffet inkl. kage
- Plenum
- Standard AV-udstyr inkl. projektor
INKLUDERET I PRISEN:
- Kaffe/te m/brød v/ankomst
- Formiddagskaffe/te-buffet
- Isvand
- Frugt
- Frokost
- 1 sodavand/kildevand
- Eftermiddagskaffe/te-buffet inkl. kage
- 2 retters middag
- Morgenmad
- Plenum
- Standard AV-udstyr inkl. projektor
KAN TILKØBES:
- Vinmenu Kr 275
- Ekstra ret Kr 80
INKLUDERET I PRISEN:
- Kaffe/te m/brød v/ankomst
- Formiddagskaffe/te-buffet
- Isvand
- Frugt
- Frokost
- 1 sodavand/kildevand
- Eftermiddagskaffe/te-buffet inkl. kage
- 2 retters middag
- Morgenmad
- Forplejning fortsætter til og med frokost på afrejsedagen
- Plenum
- Standard AV-udstyr inkl. projektor
KAN TILKØBES:
- Vinmenu Kr 275
- Ekstra ret Kr 80
INKLUDERET I PRISEN:
- Kaffe/te m/brød v/ankomst
- Formiddagskaffe/te-buffet
- Isvand
- Frugt
- Frokost
- 1 sodavand/kildevand
- Eftermiddagskaffe/te-buffet inkl. kage
- 2 retters middag
- Morgenmad
- Forplejning fortsætter til sidste eftermiddagskaffe/te-buffet (inkl.) på afrejsedagen
- Plenum
- Standard AV-udstyr inkl. projektor
KAN TILKØBES:
- Ekstra ret Kr 80
- Vinmenu Kr 275
INKLUDERET I PRISEN:
- Frokost
- 1 sodavand/kildevand
- Isvand
- Frugt
- Eftermiddagskaffe/te-buffet inkl. kage
- 2 retters middag
- Morgenmad
- Formiddagskaffe/te-buffet
- Forplejning fortsætter til sidste frokost (inkl.) på afrejsedagen
- Plenum
- Standard AV-udstyr inkl. projektor
KAN TILKØBES:
- Ekstra ret Kr 80
- Vinmenu Kr 275
INKLUDERET I PRISEN:
- Morgenmad
INKLUDERET I PRISEN:
- Morgenmad
INKLUDERET I PRISEN:
- Drikkevarer
- Frokost
- Plenum
- Standard AV-udstyr inkl. projektor
KAN TILKØBES:
INKLUDERET I PRISEN:
- Drikkevarer
- Morgenmad
- Frokost
- Eftermiddagsforfriskning
- Plenum
- Standard AV-udstyr inkl. projektor
INKLUDERET I PRISEN:
- Drikkevarer
- Plenum
- Standard AV-udstyr inkl. projektor



Værelser
Enkeltværelser 0
Dobbeltværelser 102
Handicapværelser 0
Suiter 0
Indkvartering 280
Kapacitet
Plenum 18
Maks. plads ved stolerækker 3500
Maks. plads ved borde 2500
Gruppelokaler 5
Forplejning
Restaurant Ja
Spisende gæster
Spisepladser i restaurant 426
Spisepladser i eget lokale
Faciliteter
Bar Nej
Lounge Ja
Billard/dart/bordtennis/etc Ja
Spa Nej
Pool Ja
Fitness room Ja
Casino Nej
Grønne områder Nej
Golf Nej
Aircondition Ja
Kokkeskole Nej
Transport
Lufthavnsafstand 10 km
Stationsafstand 0 km
Afstand til bus 0 km
Afstand til motorvej 7 km
Gratis parkeringspladser 0
Afstand til gratis parkering km