Danske Konferencecentre logo

Kvalitet hele vejen igennem

Kvalitetsbegrebet er grundlæggende for Danske Konferencecentre og dermed kernen i alle vore aktiviteter.
Vær sikker på høj standard på vore konferencecentre, både med hensyn til faciliteter, teknik, service, faglig indsigt og fleksibilitet..

Kvalitet hele vejen igennem

Certifikat 2010/2011

Skrappe kvalitetskrav

Ikke alle kan blive medlem af Danske Konferencecentre.
For at sikre den høje standard har vi i samarbejde med et kundepanel udviklet en række skrappe kvalitetskrav, som alle medlemmer skal opfylde.

Før vi kan optage et konferencecenter i foreningen foretager Teknologisk Institut en uvildig undersøgelse af konferencecentret for at sikre, at samtlige kvalitetskrav bliver opfyldt. Herefter udsteder Teknologisk Institut et certifikat, der dokumenterer, at det konkrete center opfylder alle Danske Konferencecentres kvalitetskrav.

Teknologisk Institut tester jævnligt alle konferencecentre for at sikre, at alle kvalitetskravene bliver overholdt.

Vi konkurrerer på kvalitet

Vi kårer hvert år Årets Konferencecenter blandt vores medlemmer. Alle konferencecentrene sender spørgeskemaer ud til deres kunder, hver gang de har afholdt arrangementer hos dem. I spørgeskemaet skal kunderne svare på en række spørgsmål, fx skal de vurdere centrene på deres personlige service, om de holder, hvad de lover og det generelle service- og kvalitetsniveauet for betjening, mødefaciliteter, it-udstyr, værelser, rengøring og forplejning.

De konferencecentre, der har modtaget mindst 80 besvarede skemaer fra deres kunder i løbet af året, kan deltage i konkurrencen om at blive kåret til Årets Konferencecenter.
Det konferencecenter, der har opnået den højeste score af deres kunder vinder den ærefulde titel.

Læs mere om Årets Konferencecenter