Alle Sager
Her findes alle henvendelser fra os, både igangværende og tidligere sager. I kan til enhver tid fremsøge en forespørgsel, som I ønsker information på. Notér sagsnummeret uden SRM først (dvs. kun f.eks. 17875) i feltet øverst til højre ELLER dato for planlagt afholdelse (som skal skrives på denne måde 17-09). Du behøver ikke trykke Enter.
Aktive sager
– er sager, der enten afventer kundens beslutning eller dem, som er placeret hos jer og stadig afventer afholdelse men kan også være provisionsopgørelser på nyligt afholdte sager, I endnu ikke har indberettet provision for
I Inbox ligger alle sager, I bør handle på: Nye chatbeskeder på igangværende sager , besked om frigivelse, om annullering – eller et Tillykke med besked om, at kunden har valgt jer som sit foretrukne mødested 😊 I bør rydde op i jeres inbox jævnligt ved at klikke på det orange link med sagsnummeret . Hver enkelt sag lægger sig så i den relevante folder i menuen til venstre, og I kan bedre få overblik over, hvad I skal handle på i jeres inbox (f.eks. svare på chatbeskeder, tage kontakt til kunde, der har valgt jer, slette forhåndsreservationer i jeres eget system, som ikke længere er relevante osv.)
Afventer kundens beslutning – her ligger forespørgsler I har budt ind på, hvor kunden endnu ikke har taget stilling til, hvilket sted de vælger at booke endeligt. Den er altså stadig i live, og vi følger op jævnligt. I er naturligvis altid velkomne til at kontakte os for status.
Afventer afholdelse – her ligger bookinger, I har vundet, som endnu ikke har fundet sted.
Provisionsopgørelser – her ligger provisionsopgørelser på nyligt afholdte sager, I endnu ikke har indberettet provision for (se HER hvordan du lettest gør det)
Ikke aktive sager
– er sager, I har svaret nej til, sager I har været ind over men desværre ikke har vundet (tabte sager), allerede afholdte sager og sager, I har henvist til os – HURRA!
I Nej svar ligger alle de forespørgsler fra os, I har svaret nej til enten fordi I ikke havde plads, eller fordi I ikke ønskede at byde ind på den pågældende dato.
Tabte sager viser de sager, I har budt ind på men ikke har vundet (kunden har valgt et andet sted/har helt aflyst arrangementet/har fravalgt jer f.eks. hvis jeres tilbud var for dyrt, eller hvis de har valgt en anden geografisk beliggenhed end den først planlagte e.a.)
Afholdte sager – her ligger en oversigt over de placeringer I har fået fra DKBS, som allerede er afholdt
Henviste sager viser en oversigt over de forespørgsler, I har henvist til os, når I ikke selv har plads. Dette er en del af samarbejdsaftalen, du finder tips og tricks til hvordan du nemmest henviser HER