Hvordan laver jeg en henvisning?
Når I får en forespørgsel, som I ikke selv har plads til, skal I ifølge vores samarbejdsaftale altid spørge kunden, om de ønsker at blive henvist til Danske Konferencentre. Når I har fået kundens accept, kan I henvise på flere måder:
-
Du kan henvise via jeres dashboard i bookon ved at klikke på den orange firkant , udfylde kundens kontaktinformationer (alle felter med * er obligatoriske) og et par ord om arrangementet. Afslut ved at klikke Gem. Du er nu automatisk registreret som henviser.
-
Hvis kunden har kontaktet dig pr. e-mail, vil der som oftest være en del information og detaljer i denne mail. Her kan det nemmeste være, at du videresender kundens mail til os på dkbs@dkbs.dk
-
Hvis kunden kontakter dig pr. telefon, er det allernemmeste (og mest effektive), at du beder kunden vente et øjeblik, mens du stiller om til os (45 82 09 99). Du bedes lige vente på, at vi svarer og sige, hvor du ringer fra, så sørger vi naturligvis for, at registrere det som en henvisning fra dig.
Hvis det skal gå ekstra hurtigt, kan du også bare ringe, eller sende en helt kort mail: “Ring til Hanne fra XXX på dette nummer XXXX XXXX – hun skal bruge noget 25.maj til 30 pax.” Det gælder selvfølgelig også som en henvisning.
OBS! Det er naturligvis vigtigt, at I kort fortæller kunden om vores bookingservice og fordelene ved, at de ikke behøver bruge tid på selv at ringe til adskillige steder (deriblandt konkurrenterne udenfor foreningen…) men blot kan gå videre med deres andre arbejdsopgaver og regne med, at vi hurtigt og gratis finder et egnet alternativ.
I kan henvise alle de erhvervskunder, I ikke selv har plads til, til os.
Vi vil gerne hjælpe ALLE jeres kunder videre – store som små! Det gælder både møder, messer, udstillinger, jobsamtaler, konferencer, kurser, seminarer, kongresser, frokostmøder, firmafester, julefrokoster, sommerfester og alt andet businessrelateret. Vi håndterer pt. ikke private forespørgsler som konfirmationer, fødselsdage, bryllupper m.m. men koncentrerer os om, hvad vi er bedst til – nemlig B2B!