DOK5000

0

Værelser

1200

Pers. i stolerækker

900

Pers. ved borde

Saml dine kollegaer og mødedeltagere i et unikt venue ved Odense Havn. DOK5000 er et historisk og rustikt venue med udsigt til vandet, træbjælker i loftet og rå murstensvægge. DOK5000 var oprindeligt et kornlager fra 1905. Men under den store havnebrand i 1925 gik kornlageret op i flammer. Efter branden blev to nye og større pakhuse opført med moderne løsningskapacitet.

Lokalets størrelse gør det ideelt til arrangementer som konferencer, mingle-events, udstillinger, firmafester og andre kreative tiltag. Vores nyeste koncept er street food fest, hvor I kan mingle, nyde skøn mad og lytte til god musik.

I dag kan du stadig dufte kornet, når du træder ind i DOK5000. Kombinationen af de rustikke detaljer, udsigten til havnen og historien skaber et stemningsfyldt venue med moderne faciliteter for events med 200 – 2500 personer.

Med vores nye træterrasse er der direkte adgang til frisk luft. Træk ud under åben himmel i løbet af arrangementet og nyd udsigten til Odense Havn. I kan også inddrage terrassen til jeres event – det er kun fantasien, der sætter grænsen. Brug terrassen som scene til et oplæg, nyd live musik inden middag eller noget helt tredje.
Læs hele beskrivelsen

Enkeltværelser

Suiter

Dobbeltværelser

Indkvartering

Handicapværelser

DOK5000’s kornhal er perfekt til større arrangementer. Med plads til 200 – 2500 personer i vinterhalvåret og 3045 personer om sommeren er mulighederne mange. I forlængelse af kornhallen finder du vores vinbar Artemisia. Vinbaren kan integreres i jeres event som et ekstra mødelokale, break-out lokale eller lounge. Her er plads til 150 gæster.

Plenum

2

Maks. plads ved stolerækker

1200

Maks. plads ved borde

900

Gruppelokaler

Restaurant

Nej

Spisepladser i restaurant

Spisepladser i eget lokale

900

Vi tilbyder et udvalg af lokale øl, kaffe og håndlavede, nordiske cocktails. Vi har nøje udvalgt vores vine, der opbevares i et specialbygget vinlager, som eksemplificerer den rige europæiske og lokale vinkultur.

Bar

Ja

Lounge

Nej

Billiard/dart/bordtennis/etc

Nej

Spa

Nej

Pool

Nej

Fitness room

Nej

Grønne områder

Nej

Aircondition

Nej

Kokkeskole

Nej

Overenskomst for medarbejdere

Nej

DOK5000 er med sin centrale placering midt i landet et oplagt valg for større virksomheder, der ønsker at samle forskellige afdelinger og alle ansatte under ét tag. I kan let komme til og fra DOK5000. Motorvejen er kun 15 minutters kørsel væk, og der er kun 15 minutters gang til Odense Station.

Afstand til lufthavn

143 km

Afstand til station

2 km

Afstand til bus

Afstand til motorvej

19 km

Antal gratis parkeringspladser

60 pladser

Afstand til gratis parkering

1 km

Antal betalingsparkeringspladser

Afstand til betalingsparkeringspladser

Vi skaber vores menuer med respekt for naturen. Vores køkken arbejder på at minimere madspild ved blandt andet portionsanrettede serveringer og overskudsvarer brugt i vores interne frokostordning.
Vi samarbejder med lokale leverandører og tager udgangspunkt i sæsonen, så vores menuer er smagfulde med friske råvarer. Vi stræber efter at vælge økologi eller friland, når det er muligt.

DOK5000 gennemgår en Green Key-certificering i 2024 og 2025. Det skal sikre, at DOK5000 opfylder de internationale miljøstandarder og kriterier for bæredygtig drift. Vores fokus er blandt andet på vores vandforbrug, affaldssortering, genanvendelse, rengøring og brug af økologiske råvarer.

DOK5000’S FOLKEMØDE
Saml alle kollegaer til jeres helt eget folkemøde!
DOK5000’s rustikke kornhal kan danne rammen om jeres næste personaledag. Med inspiration fra det årlige folkemøde får I et gennemført event med plads til både faglige indslag og sociale aktiviteter.

Til jeres folkemøde kan I samle hele virksomheden. Med plads til flere scener både inde og ude kan I skabe en uforglemmelig oplevelse for jeres kollegaer. Lad jer inspirere af det ikoniske folkemøde, hvor flere talks, debatter og live underholdning er i gang samtidigt. Hvert et indslag tilpasses jeres virksomheds interesser, så I er sikret et relevant udbytte.

Havneområdet tages i brug til jeres event, så I kan brede jer ud på de lukkede veje og tænke ud af boksen. I kan frit bevæge jer rundt mellem indslagene både inde og ude.

Med plads helt ned til kajen kan I få havnefronten som baggrund til en af jeres scener. Endnu en scene op kan sættes op med et hyggeligt loungeområde på træterrassen. Her kan I også nyde udsigten til vandet og mingle under åben himmel. Vores vinbar, Artemisia, er perfekt til jer, der også ønsker en scene i mere eksklusive og stilfulde rammer.

Når sulten melder sig, serverer vores køkkenhold smagfulde street food retter. Maden serveres i stemningsfyldte madboder i pavilloner udenfor og madstationer indendørs. Slut eventet med et brag af en fest og optrædener på scenerne. Vores barteam kan servere alt fra vin og specialøl til cocktails.

I sammensætter selv programmet, så det passer til jeres virksomheds fokuspunkter. Med forskellige scener og setups både ude og inde er der rig mulighed for at styrke fællesskabet og skabe inspirerende samtaler på tværs af afdelinger.

Jeres folkemøde bliver et samlingspunkt for virksomheden. Her kommer I hinanden nærmere og dyrker dialogen i rustikke rammer et stenkast fra Odense Havn.

included_1
DAGMØDE KL. 09-13
Pr. person inkl. moms fra kr. 690
1
Inkluderet:
Morgenmad ved ankomst
Formiddagskaffe/te-buffet
Isvand
Frokost
1 sodavand/kildevand
Plenum
Standard AV-udstyr inkl. projektor

included_1
DAGMØDE KL. 09-17
Pr. person inkl. moms fra kr. 780
1
Inkluderet:
Morgenmad ved ankomst
Formiddagskaffe/te-buffet
Frokost
1 sodavand/kildevand
Eftermiddagskaffe/te-buffet inkl. kage
Plenum
Standard AV-udstyr inkl. projektor

included_1
DAGMØDE KL. 12-17
Pr. person inkl. moms fra kr. 690
1
Inkluderet:
Kaffe/te-buffet ved ankomst
Frokost
1 sodavand/kildevand
Isvand
Eftermiddagskaffe/te-buffet inkl. kage
Plenum
Standard AV-udstyr inkl. projektor

Send os en uforpligtende forespørgsel – vi vender hurtigt tilbage med et tilbud, der matcher dine behov.

Du er atid velkommen til at kontakt DKBS på telefon eller mail. Vi er altid klar på at hjælpe dig. Det er ganske gratis og uforpligtende.

Vingsted Hotel & Konferencecenter

Havnegade 20

Kort

Vingsted Hotel & Konferencecenter

Se flere mødesteder

  • Bella Sky Conference & Event

    811 Værelser

    930 Pers. i stolerækker

    160 Pers. ved borde

  • Best Western Plus Hotel Fredericia

    118 Værelser

    240 Pers. i stolerækker

    180 Pers. ved borde

  • Trinity Hotel & Konference

    151 Værelser

    212 Pers. i stolerækker

    200 Pers. ved borde

  • LEGOLAND Hotel & Conference

    365 Værelser

    800 Pers. i stolerækker

    700 Pers. ved borde

konferencecenter

Indhent tilbud - send en uforpligtende forespørgsel

Mangler du et sted til dit næste møde, konference eller firmaarrangement? Udfyld formularen, så finder vi det rette venue til dig og indhenter relevante tilbud – helt gratis.

Loading...