Velkommen tilbage til Yvonne Hoé på Hindsgavl Slot

Hindsgavl Slot har fået et nyt – og for nogle af jer et kendt – ansigt i konferenceafdelingen. Yvonne har tidligere været en del af konferenceteamet og har i over 20 år arbejdet med arrangementer i både hotel- og eventbranchen. Når man spørger hende om, hvad der driver hende, er det det gode, tætte samarbejde – både med dig som gæst og med teamet her på slottet, som alle bidrager til et vellykket arrangement.

”Jeg elsker variationen i mit arbejde og at være med i hele processen fra idé og planlægning til afvikling og opfølgning,” fortæller hun og tilføjer begejstret: ”Det bedste er, når vores kontaktpersoner føler, at de kan overlade alt det praktiske til os, og dermed ’kun’ skal koncentrere sig om arrangementets agenda.”

Lær hende at kende herunder:

Hvordan er du kommet til Hindsgavl Slot?

Er endt her, fordi jeg kender Christina og Uffe. Var ansat her i 2013-15, hvor jeg også var koordinator. Var projektansat, men blev headhuntet og ville hellere være på HS, så det var bare perfekt.

Uddannelse og baggrund

Bor i Middelfart og kan bare sætte sig på sin cykel – en kæmpe luksus!

Født i ’67 – fra den generation, hvor man er autodidakt. Har taget gymnasiet og 1-årig HH og kom ud at arbejde som kontorassistent bagefter. Ville gerne have mere gæstekontakt. Tog en turistvejlederuddannelse, og blev ansat på Fredericia turistbureau. Kom derefter til Fredericia Hotel og var der i 5 år. Derefter i reception på Comwell Middelfart. Derefter var på Huset (hed Byggecentrum dengang), begyndte at interessere sig for den sælgende profil. Nysgerrig på kunder og relationer og det at bygge en historie og fortælling op: Hvem kommer, hvad skal de, og kan man i den storytelling finde ud af noget mere, man kan tilbyde dem eller være med til at understrege. ”Hvis man kan huske, hvor man har været, kan man også huske, hvad man talte om.” Den sælgende profil kan hun rigtig godt lide – det relationsskabende.

Hvad er det vigtigste redskab for dig, når du har med kunderne at gøre?

Mine ører. Jeg lytter. Hvis jeg kan mærke, noget er vigtigt for dem, eller de er passioneret omkring noget, så spørger jeg ind. Hvem er beslutningstager, hvad er det for et arrangement, og hvor kan vi byde ind med noget mere/ekstra. Et have tiden og lytte til hvad de vil, Det er der man kommer bedst i mål.

Hvad holder du mest af i dit arbejde med kunderne?

Variationen, fleksibiliteten. Det er et bredt segment, alt efter arrangementstypen. Hvordan man sætter det hold, der skal levere. Det fede i sparringen med holdet, hvem kommer med en god idé, og hvordan vi står som et hold og tager imod – jeg elsker teamwork. Og jo mere man kan implementere gæsten i det, jo sjovere bliver det også. Det giver god energi. Jeg havde en direktør engang der sagde, at det var ligesom Hollandsk fodbold: Enten er man alle sammen i forsvar, eller også er vi alle sammen i angreb. Man gør det sammen.

Jeg elsker at være med i udvikling, afvikling og at drifte.

Være med til at gøre noget, der gør, at det stadig kan betale sig at mødes fysisk. Spændende hvordan vi holder os aktuelle.

Et vellykket arrangement

Når planlæggeren føler, de næsten ikke har lavet noget! At de har haft en idé og man er blevet enige om en ramme og de tænker – det var nemt! At de siger, det bare er gået godt. At de kan se vores indsats for at løse tingene. At de føler, de har fået mere end forventet. At tilbudsgivelsen og bekræftelsen har været smooth. Og man efterfølgende har en god opfølgning. Også at de små dagsmøder føler sig mødt og set og keret om.

Mød teamet hos Hindsgavl Slot her

Læs mere om Hindsgavl Slot her hos DKBS!

Picture of Ditte Rønne Veggerby

Ditte Rønne Veggerby

Marketingansvarlig

Flere nyheder

Loading...