For kunderne, fordi de får en god serviceoplevelse hos både jer og os.
I stedet for bare at blive afvist med et “vi har desværre ikke plads”, bliver kunderne taget i hånden og hjulpet videre. De får lynhurtigt et overskueligt tilbud over mulige alternativer, og de sparer besværet med selv at skulle ringe rundt til adskillige steder for at indsamle tilbud.
For jeres virksomhed, fordi I får kick-back provision på 5% af bookingens samlede værdi.
Alle henvisninger, som vi får placeret et andet sted, vil give penge i kassen hos jeres virksomhed. Du kan følge med i jeres henvisninger og provision på jeres dashboard . Derudover siger flere partnere, at den gode kundeservice giver loyale kunder, så når de næste gang får brug for et godt sted, vil de igen kontakte jer.
For dig, fordi vi bliver så glade, når du husker det og ofte sender både chokolade, lakrids eller blomster 
For Danske Konferencecentre som forening, fordi kunden bliver indenfor “familien” og får en positiv oplevelse af at blive taget hånd om. Så længe vi holder kunden i partner-regi, undgår vi at ”miste” dem til konkurrenterne udenfor foreningen, og bookingen går i stedet til en anden partner (måske dig) inden for rammen. Når I alle sammen henviser kunder til os, gør vi vores bedste for at sende bookingen til en anden partner, så flere henvisninger i puljen vil også betyde flere bookinger hos jer selv. Det giver også lidt penge i kassen hos os på bookingkontoret, og som I ved, går alle vores indtægter direkte tilbage til jer i form af markedsføring, PR, arrangementer og andre værdiskabende aktiviteter for alle i foreningen.
Konferencecentrene
DKBS
Kontakt os
Få tilsendt tilbud fra stederne på din ønskeliste.
Gratis, uforpligtende og inden for kort tid.