Se alle konferencecentre

Pharmakon Konferencecenter
KONTAKT OS 45 82 09 99
Bliv kontaktet
KLIK HER

På Pharmakon Konferencecenter får du "ophold med indhold"®. Pharmakon Konferencecenter hører til blandt landets større konferencecentre og tilbyder bl.a. 136 værelser og 27 undervisnings- og møderum. Rammerne for undervisningen er professionelle.

Covid-19
Vi passer på jer, og vi forventer, at I også passer på hinanden, når I er på Pharmakon Konferencecenter. Vi forventer, at alle deltagere efterlever myndighedernes fem råd for til at begrænse smittespredning. De fem råd er opsat centrale steder på Pharmakon.Vi følger naturligvis myndighedernes anbefalinger og har bl.a. tilpasset alle rengøringsrutiner. Vi har en ekstra høj hygiejne i alle områder med fælles kontaktpunkter. Vi serverer alt forplejning i portionsanretninger.
Vi forventer, at ingen deltagere møder op på Pharmakon ved symptomer på sygdom – selv ved milde symptomer og uanset om symptomerne kan relateres til smitte med coronavirus. Hvis en deltager oplever symptomer, forventer vi, at deltageren forlader Pharmakon med det sammen. Vi har selvfølgelig samme forventninger til vores medarbejdere.
Det vi gør nu – hver især og sammen – gør en forskel.

Service og trivsel
Vores trivsel kommer dig og dine gæster til gode. Vores trivselskoncept "Pharmakon i Trivsel", i daglig tale PIT, er en integreret del af vores organisation på alle niveauer og i vores politikker, hvilket har medført topplaceringer som Danmarks Sundeste Virksomhed og Great Place to Work®. Vi har medarbejdertrivsel som en del af vores strategi: "Vi kan kun tjene penge, hvis vi har begejstrede medarbejdere".

Teknisk tryghed
Vi har 4 faste teknikere, som skaber tryghed for dig og dine gæster. Alle lokaler er internetopkoblet med en 1000 Mbit forbindelse, ligesom der i alle plenumlokaler er pc tilsluttet projektorer som standard AV-udstyr. Infoskærme ved  alle lokalerne.

Derudover er der i hele centret, også på alle værelser, installeret trådløst internet, som gæsterne kan benytte med egen bærbar pc uden beregning.

Beliggenhed
Pharmakon Konferencecenter er beliggende i Hillerød, der er kendt for sine naturskønne omgivelser, Frederiksborg Slot, SlotsArkaderne m.m. Hillerød ligger ca. 40 km nord for København og har gode transportforbindelser samt gode parkeringsforhold med 230 gratis pladser.

Non-profit
Vores overskud går til forskning inden for sikker og effektiv medicinering i Danmark.

Trafikforbindelser

Gode tilkørselsveje

230 gratis parkeringspladser

Bus: 25 m

S-station: 1,1 km

Lufthavn: 50 km

Værelser

136 lyse, pæne og enkelt indrettede værelser. Alle værelser har privat bad, toilet, føntørrer, tv, gratis 260/260 Mbit trådløst internet samt 24 timers gratis kaffe/te-faciliteter.

Kapacitet

Foredragssal med højt til loftet og plads til 200 personer. 27 lækre undervisningslokaler og møderum. Alle lokaler og møderum har naturligt lysindfald og udsigt til grønne arealer. Herudover flere, inde og ude, lounge- og pauseområder.

Faciliteter

Alle plenumlokaler er naturligvis udstyret med det sidste nye standard av-udstyr. Pc sluttet til projektor, 260/260 Mbit,. I foredragssalen er der installeret teleslynge. Vi har 30 pcer, der kan forbindes i et trådløst netværk og opstilles i alle lokaler. 4 faste teknikere, skaber tryghed for dig og dine gæster. Egen IT-afdeling med 4 veluddannede medarbejdere, der kan yde støtte og support.

Inspiration, Teambuilding & Aktiviteter

Covid-19
Vi passer på jer, og vi forventer, at I også passer på hinanden, når I er på Pharmakon Konferencecenter. Vi forventer, at alle deltagere efterlever myndighedernes fem råd for til at begrænse smittespredning. De fem råd er opsat centrale steder på Pharmakon.Vi følger naturligvis myndighedernes anbefalinger og har bl.a. tilpasset alle rengøringsrutiner. Vi har en ekstra høj hygiejne i alle områder med fælles kontaktpunkter. Vi serverer alt forplejning i portionsanretninger.
Vi forventer, at ingen deltagere møder op på Pharmakon ved symptomer på sygdom – selv ved milde symptomer og uanset om symptomerne kan relateres til smitte med coronavirus. Hvis en deltager oplever symptomer, forventer vi, at deltageren forlader Pharmakon med det sammen. Vi har selvfølgelig samme forventninger til vores medarbejdere.
Det vi gør nu – hver især og sammen – gør en forskel.

Teambuilding og aktiviteter
Dagen igennem, tilbyder vi dig muligheden for at have et stabilt blodsukker, med vores Næring til Læring-forplejningskoncept. Nyd godt af vores 5hk store eng, med walk and talk-sti samt udendørs motionsredskaber. Indendørs motionsrum med diverse træningsmaskiner inkl. løbebånd samt løberuter i området. I Pitstop (loungeområde) tilbyder vi billard, airhockey, bordfodbold, tv og musikanlæg. Vi kan, naturligvis, også være behjælpelig med at arrangere diverse former for fysisk eller mental team-building. Vi har ligeledes vores eget museum: Dansk Farmacihistorisk Samling – et besøg værd!
 
Vi samarbejder med eksterne aktører og kan både tilbyde teambuilding på vores udearealer og indendørs. Vi skræddersyr aktiviteten til den enkelte kunde efter det behov og mål der er med teambuildingen.
 
Aktive pauser
Teambuilding
Prøv dine grænser af … 
I samarbejde med Adventure Park i Hillerød kan vi arrangere en anderledes dag for jer med mange sjove og grænseoverskridende aktiviteter. Læs mere på www.adventurepark.dk.
 
Opbyggende underholdning:
I samarbejde med Peters Adventure Games kan vi arrangere en underholdende og udfordrende dag for jer. Der tilbydes bl.a. fangerne på fortet, stratego, sumo wrestling, 7 og 10 aktiviteter, levende bordfodbold m.m. Læs mere på www.adventuregames.dk.
  
Kulturelle pauser
Frederiksborg Slot: 
Det Nationalhistoriske Museum på Frederiksborg Slot viser danmarkshistorien og dens vigtige skikkelser via en betydelig samling af portrætter, historiemalerier og moderne kunst. Haven er især seværdig for sine fire kongelige monogrammer, udført i buksbom, de historiske blomster og det festlige kaskadeanlæg. Læs mere på: www.frederiksborgmuseet.dk
 
Rundtur på Slotssø: 
Tag en rundtur på den smukke Slotssø i Hillerød og kom tæt på Christian IV's pragtfulde renæssanceslot fra søsiden. En rundtur varer en halv time. Der er mulighed for at stå af på tre steder: i byens centrum på torvet, ved Rosenhaven nær indgangen til slottet og ved Frederik IV's enestående barokhave.
 
Dansk Farmacihistorisk Samling: 
I Dansk Farmacihistorisk Samling på Pharmakon kan man få et indblik i farmaciens fascinerende historie. En spændende rundvisning varetages af adjungeret professor, dr. pharm. Poul R. Kruse. Læs mere på: www.dfhf.dk
 
Faciliteter på Pharmakon Konferencecenter
* Vores eget Dansk Farmacihistorisk Samling museum 
* Airhockey, billard samt bordfodbold 
* Løberute ved Frederiksborg Slot 
* Løberuter på 3,2, 5 eller 8 km 
* Motionsrum inkl. løbebånd 
* Massagestol - gratis 
* Svømmehalsbilletter til Frederiksborg Svømmehal 
* Udendørssport kan arrangeres 
* Udlån af cykler med cykelhjelme 
* Motionsredskaber på engen samt bålplads 
* Walk & Talk

Giv en god oplevelsen til dine gæster og vælg vores gourmetmenu. Vi lavet et lækkert forslag sammensat af årstidens råvarer og giver samtidig forslag til vinmenu. Nyd de gode danske sommeraftner med grill på terrassen. Kokken står og griller aftenens menu og deler gerne ud af alle sine gode erfaringer. Du kan fortsætte aftenen rundt om bålet og vælge en af bålmenuerne til natmad.

Covid-19
Vi passer på jer, og vi forventer, at I også passer på hinanden, når I er på Pharmakon Konferencecenter. Vi forventer, at alle deltagere efterlever myndighedernes fem råd for til at begrænse smittespredning. De fem råd er opsat centrale steder på Pharmakon.Vi følger naturligvis myndighedernes anbefalinger og har bl.a. tilpasset alle rengøringsrutiner. Vi har en ekstra høj hygiejne i alle områder med fælles kontaktpunkter. Vi serverer alt forplejning i portionsanretninger.
Vi forventer, at ingen deltagere møder op på Pharmakon ved symptomer på sygdom – selv ved milde symptomer og uanset om symptomerne kan relateres til smitte med coronavirus. Hvis en deltager oplever symptomer, forventer vi, at deltageren forlader Pharmakon med det sammen. Vi har selvfølgelig samme forventninger til vores medarbejdere.
Det vi gør nu – hver især og sammen – gør en forskel.

Pharmakon Konferencecenter er beliggende i Hillerød, der er kendt for sine naturskønne omgivelser, Frederiksborg Slot, Barokhaven, Slotskirken og SlotsArkaderne m.m. Alt sammen i gå afstand fra Pharmakon Konferencecenter. Vi er behjælpelig med at arrangere besøg og ture i området.

Covid-19
Vi passer på jer, og vi forventer, at I også passer på hinanden, når I er på Pharmakon Konferencecenter. Vi forventer, at alle deltagere efterlever myndighedernes fem råd for til at begrænse smittespredning. De fem råd er opsat centrale steder på Pharmakon.Vi følger naturligvis myndighedernes anbefalinger og har bl.a. tilpasset alle rengøringsrutiner. Vi har en ekstra høj hygiejne i alle områder med fælles kontaktpunkter. Vi serverer alt forplejning i portionsanretninger.
Vi forventer, at ingen deltagere møder op på Pharmakon ved symptomer på sygdom – selv ved milde symptomer og uanset om symptomerne kan relateres til smitte med coronavirus. Hvis en deltager oplever symptomer, forventer vi, at deltageren forlader Pharmakon med det sammen. Vi har selvfølgelig samme forventninger til vores medarbejdere.
Det vi gør nu – hver især og sammen – gør en forskel.

Serviceydelser
INKLUDERET I PRISEN:
  • Eftermiddagskaffe/te-buffet, inkl. kage
  • Isvand
  • 2 retters middag
  • Plenum
  • Standard AV-udstyr inkl. projektor
KAN TILKØBES:
  • Frugt i lokalet Kr 26
  • 1 øl/vand/gl. husets vin Kr 35
  • 3. ret Kr 55
INKLUDERET I PRISEN:
  • Kaffe/te m/brød v/ankomst
  • Formiddagskaffe/te-buffet
  • Isvand
  • Frokost
  • Plenum
  • Standard AV-udstyr inkl. projektor
KAN TILKØBES:
  • Frugt i lokalet Kr 26
  • 1 sodavand Kr 25
INKLUDERET I PRISEN:
  • Kaffe/te m/brød v/ankomst
  • Formiddagskaffe/te-buffet
  • Isvand
  • Frokost
  • Eftermiddagskaffe/te-buffet inkl. kage
  • Plenum
  • Standard AV-udstyr inkl. projektor
KAN TILKØBES:
  • 1 sodavand Kr 25
  • Frugt i lokalet hele dagen Kr 35
INKLUDERET I PRISEN:
  • Kaffe/te m/brød v/ankomst
  • Formiddagskaffe/te-buffet
  • Isvand
  • Frokost
  • Eftermiddagskaffe/te-buffet inkl. kage
  • 2 retters middag
  • Plenum
  • Standard AV-udstyr inkl. projektor
KAN TILKØBES:
  • Frugt i lokalet hele dagen Kr 35
  • 1 sodavand Kr 25
  • 3. ret til middagen Kr 55
  • Hovedretten 2. gang Kr 50
  • Vinmenu 1 gl. hvid- og rødvin Kr 105
  • 1 øl/vand/gl. husets vin Kr 35
  • Aftenkaffe/te med sødt Kr 68
INKLUDERET I PRISEN:
  • Kaffe/te-buffet ved ankomst
  • Frokost
  • Isvand
  • Eftermiddagskaffe/te-buffet inkl. kage
  • Plenum
  • Standard AV-udstyr inkl. projektor
KAN TILKØBES:
  • 1 sodavand Kr 25
  • Frugt i lokalet Kr 26
INKLUDERET I PRISEN:
  • Kaffe/te m/brød v/ankomst
  • Formiddagskaffe/te-buffet
  • Isvand
  • Frokost
  • Eftermiddagskaffe/te-buffet inkl. kage
  • 2 retters middag
  • Morgenmad
  • Plenum
  • Standard AV-udstyr inkl. projektor
KAN TILKØBES:
  • Aftenkaffe/te med sødt Kr 68
  • Hovedretten 2. gang Kr 50
  • 3. ret til middagen Kr 55
  • 1 sodavand Kr 25
  • Frugt i lokalet hele dagen Kr 35
  • 1 øl/vand/gl. husets vin Kr 35
  • Vinmenu 1 gl. hvid- og rødvin Kr 105
INKLUDERET I PRISEN:
  • Kaffe/te m/brød v/ankomst
  • Formiddagskaffe/te-buffet
  • Isvand
  • Frokost
  • Eftermiddagskaffe/te-buffet inkl. kage
  • 2 retters middag
  • Morgenmad
  • Forplejning fortsætter til og med frokost på afrejsedagen
  • Plenum
  • Standard AV-udstyr inkl. projektor
KAN TILKØBES:
  • Hovedretten 2. gang Kr 50
  • 1 øl/vand/gl. husets vin Kr 35
  • Aftenkaffe/te med sødt Kr 68
  • Vinmenu 1 gl. hvid- og rødvin Kr 105
  • Frugt i lokalet hele dagen Kr 35
  • 1 sodavand Kr 25
  • 3. ret til middagen Kr 55
INKLUDERET I PRISEN:
  • Kaffe/te m/brød v/ankomst
  • Formiddagskaffe/te-buffet
  • Isvand
  • Frokost
  • Eftermiddagskaffe/te-buffet inkl. kage
  • 2 retters middag
  • Morgenmad
  • Forplejning fortsætter til sidste eftermiddagskaffe/te-buffet (inkl.) på afrejsedagen
  • Plenum
  • Standard AV-udstyr inkl. projektor
KAN TILKØBES:
  • 3. ret til middagen Kr 55
  • Frugt i lokalet hele dagen Kr 35
  • Vinmenu, 1 gl. hvid- og rødvin Kr 105
  • 1 sodavand Kr 25
  • 1 øl/vand/gl. husets vin Kr 35
  • Aftenkaffe/te og sødt Kr 68
  • Hovedretten 2. gang Kr 50
INKLUDERET I PRISEN:
  • Frokost
  • Isvand
  • Eftermiddagskaffe/te-buffet inkl. kage
  • 2 retters middag
  • Morgenmad
  • Formiddagskaffe/te-buffet
  • Forplejning fortsætter til sidste frokost (inkl.) på afrejsedagen
  • Plenum
  • Standard AV-udstyr inkl. projektor
KAN TILKØBES:
  • 1 sodavand Kr 25
  • Frugt i lokalet hele dagen Kr 35
  • Aftenkaffe/te med sødt Kr 68
  • Vinmenu 1 gl. hvid- rødvin Kr 105
  • 3. ret til middag Kr 55
  • Hovedretten 2. gang Kr 50
  • 1 øl/vand/gl. husets vin Kr 35
INKLUDERET I PRISEN:
  • Frokost
  • Isvand
  • Eftermiddagskaffe/te-buffet inkl. kage
  • 2 retters middag
  • Morgenmad
  • Formiddagskaffe/te-buffet
  • Forplejning fortsætter til sidste eftermiddagskaffe/te-buffet (inkl.) på afrejsedagen
  • Plenum
KAN TILKØBES:
  • 1 øl/vand/gl. husets vin Kr 35
  • 1 sodavand Kr 25
  • 3. ret til middagen Kr 55
  • Hovedretten 2. gang Kr 50
  • Vinmenu, 1 gl. hvid- og rødvin Kr 105
  • Frugt i lokalet hele dagen Kr 35
INKLUDERET I PRISEN:
  • Eftermiddagskaffe/te-buffet
  • Isvand
  • 2 retters middag
  • Morgenmad
  • Formiddagskaffe/te-buffet
  • Frokost
  • Plenum
  • Standard AV-udstyr inkl. projektor
KAN TILKØBES:
  • 1 øl/vand/gl. husets vin Kr 35
  • 1 sodavand Kr 25
  • 3. ret til middagen Kr 55
  • Hovedretten 2. gang Kr 50
  • Vinmenu, 1 gl. hvid- og rødvin Kr 105
  • Frugt i lokalet 1 gang pr. dag Kr 26
INKLUDERET I PRISEN:
  • Eftermiddagskaffe/te-buffet ved ankomst
  • Isvand
  • 2 retters middag
  • Morgenmad
  • Formiddagskaffe/te-buffet
  • Frokost
  • Eftermiddagskaffe/te-buffet inkl. kage
  • Plenum
  • Standard AV-udstyr inkl. projektor
KAN TILKØBES:
  • Frugt i lokalet hele dagen Kr 35
  • Aftenkaffe/te med sødt Kr 68
  • Hovedretten 2. gang Kr 50
  • Vinmenu, 1 gl. hvid- og rødvin Kr 105
  • 1 sodavand Kr 25
  • 3. ret til middagen Kr 55
  • 1 øl/vand/gl. husets vin Kr 35



Pharmakon Konferencecenter
Milnersvej 42
3400 Hillerød

48206000
info@pharmakon.dk
www.pharmakon-konferencecenter.dk

Værelser

Enkeltværelser 136

Dobbeltværelser 76

Handicapværelser

Suiter

Indkvartering 212

Kapacitet

Plenum 10

Maks. plads ved stolerækker 200

Maks. plads ved borde 180

Gruppelokaler 17

Forplejning

Restaurant Ja

Spisende gæster

Spisepladser i restaurant 179

Spisepladser i eget lokale

Faciliteter

Bar Ja

Lounge Ja

Billard/dart/bordtennis/etc Ja

Spa Nej

Pool Nej

Fitness room Ja

Casino Nej

Grønne områder Ja

Golf Nej

Aircondition Nej

Kokkeskole Nej

Transport

Lufthavnsafstand 50 km

Stationsafstand 1 km

Afstand til bus 0 km

Afstand til motorvej 2 km

Gratis parkeringspladser 230

Afstand til gratis parkering km