DINE VALGTE STEDER Få tilbud

Få tilsendt tilbud fra stederne på din ønskeliste.
Gratis, uforpligtende og inden for kort tid. Fravælg alle

     

     

    Sådan besvarer du en forespørgsel/sagsændring/chatbesked

     

     

    Når vi sender en ny forespørgsel/sagsændring/chatbesked modtager du en mail med besked om, at der er nyt fra Danske Konferencecentre og et link, der leder dig direkte ind i forespørgslen:

     

     

     

    En forespørgsel kan enten være en henvendelse, vi har modtaget direkte fra en kunde eller en henvisning fra en anden partner.
    En sagsændring er en ændring til en allerede eksisterende forespørgsel (evt. ny dato, flere værelser, færre deltagere osv.)
    En chatbesked er en besked om en allerede eksisterende forespørgsel, som logges på selve sagen, så al kommunikation vedr. forespørgslen ligger samlet ét sted)

     

    Du svarer på en forespørgsel/sagsændring ved at:

    • Indsætte priser i alle de udfyldte linjer

    • Vælge ’Ja’, ’Nej’ eller ’Alternativt’ svar

    • Vælge ’Ansvarlig’ fra navnelisten over medarbejdere

      OBS! I må meget gerne sende kommentarer til jeres svar. Dette kan dog kun gøres i ‘Alternativt Svar’ eller ‘Nej’

    • Vedhæft gerne fil (billede af lokalet, PDF-præsentation eller lign.) i ’Upload fil’  

    • Afslut med ’Send & luk’ – og den ryger tilbage til os.

     

     

    OBS!  Kommer du til at svare forkert, eller har du ændringer til dit svar, bedes du sende os en chat, så retter vi. Svaret låses, så snart det sendes afsted, og kan derfor ikke rettes/ændres af jer selv.

     

     

    Du svarer på en chat-besked ved at:

    • Følge linket i mailen fra os, som leder dig direkte ind på forespørgslen

    • Klikke på den orange ’Start chat’- knap

     

    • Skrive din besked i feltet her

     

     

    • Afslut med ’Send’ – og den ryger tilbage til os.