DINE VALGTE STEDER Få tilbud

Få tilsendt tilbud fra stederne på din ønskeliste.
Gratis, uforpligtende og inden for kort tid. Fravælg alle

     

    Sådan optimerer du din præsentation i vores tilbudsmail

     

    Vores tilbudsmail præsenterer alle de partnere, som har sagt ’ja’ til forespørgslen, på en for kunden simpel og overskuelig måde. Se et eksempel her:

     

     

     

    Vores kunder er meget glade for, at de forskellige tilbud er sammenlignelige og overskuelige, så der er ikke plads til de helt store individuelle udfoldelser. Men I har 5 vigtige parametre, som I kan optimere på:

     

    INDHOLDET I SELVE KURSUSPAKKEN – Her er ikke plads til de store armbevægelser, da vi gerne vil holde den så standardiseret som muligt, så det er nemt for kunderne at sammenligne de forskellige tilbud. Men der er stadig mulighed for at vælge at inkludere f.eks. 1 glas vin til middagen, 1 sodavand til frokosten, aftenkaffe/te, natmad eller ”Morgenmad” i stedet for ”Kaffe/te og brød ved ankomst”, hvis I serverer fuld morgenbuffet ved morgenankomster.

    MAILBILLEDET – er det billede, I har valgt, skal vises i jeres tilbud og ligger i folderen ’Billeder’- ’Mailbillede’. For at sikre at alle tilbud præsenteres ensartet, skal mailbilledet være præcis 300×200 pixels. Vi ved, at det har betydning for, om kunderne vælger at klikke videre på linket til jeres hjemmeside så vælg et godt billede, der skaber interesse for jeres sted.

    YDERLIGERE INKLUDERET ER – I kan i feltet Centerbeskrivelse under Partnerinformation tilføje detaljer, som er inkluderet i prisen hos jer, og som ikke er standard-indhold i en mødepakke. Denne funktion gør det muligt for jer at inkludere et par sjove, gode, specielle salgsargumenter. Det bør være detaljer, som er specielle og gerne unikke for netop jeres sted f.eks.:

    Frisk smoothie i alle pauser
    1 grupperum inkl. pr. 8 deltagere
    Softicemaskine
    Stort kagebord til eftermiddagskaffen
    Gratis Ice-breakers
    Fri adgang til museum
    Sodavand ad libitum
    Fri parkering

    SUPPLERENDE INFO – Her vises jeres kommentarer fra ’Alternativt svar’ – det er altså her, I kan ’tale til kunden’. Kommentér gerne fyldestgørende på ting, vi har spurgt ind til i forespørgslen og svar meget gerne, som hvis I skrev direkte til kunden og ikke til os, så det bliver mere personligt. Vi ser naturligvis alle svar igennem, inden tilbudsmailen sendes ud. Det er også her f.eks. prisen på ’3 grupperum á 50 personer’ eller prisen for ’en ekstra sodavand’ vises eller anden relevant information for netop denne kunde.

    TEKST TIL TILBUDSMAIL – Nederst under hvert tilbud findes en kort punchline i fed kursiv på ca. 150 anslag. Det er her, I kort kan fortælle kunderne, hvorfor de lige netop skal vælge jer. Hvordan skiller I jer ud? Hvorfor er I unikke? Mit bedste råd er ikke at skrive ”lækker mad, god service” – det tilbyder alle steder i dag, og det er noget, alle kunder forventer – og derfor ikke unikt for jer. Men hvad er så 😊?  De 150 anslag kan tilføjes under ’Centerbeskrivelse’ – ’Tekst til tilbudsmail’

     

    Skriv eller ring meget gerne til os, hvis I har spørgsmål til ovenstående.