DINE VALGTE STEDER Få tilbud

Få tilsendt tilbud fra stederne på din ønskeliste.
Gratis, uforpligtende og inden for kort tid. Fravælg alle

     

    Opret/slet medarbejder

     

    I er selv ansvarlige for at oprette/slette medarbejdere i bookon. I bedes tilføje alle medarbejdere – også dem der ikke benytter bookingsystemet – og knytte de relevante mailgrupper til hver enkelt medarbejder, så han/hun kan modtage mails fra os tilegnet specifikke medarbejdergrupper (f.eks. direktør/salg/konference). Husk løbende at holde listen opdateret, så den altid kun består af nuværende medarbejdere.

    Opret bruger:
    Log på bookon.dkbs.dk.         I jeres dashboard  finder du i menuen til venstre fanebladet Partnerinformation, herunder ’Medarbejdere’.       Klik + Ny medarbejder og udfyld alle felterne undtagen ’Deaktiver bruger’:

     

     

    *Udfyld Fornavn, Efternavn, Mobil/Telefon og Email – og tilknyt de relevante mailgrupper.
    *Alle medarbejdere, der skal kunne redigere i bookon (rette tekster, lægge billeder ind, besvare     forespørgsler osv.), skal tildeles rollen ’Partner Admin Role’
    *Skal medarbejderen modtage forespørgsler og chat-beskeder fra os på hans/hendes direkte mailadresse, sættes flueben ved ’Email meddelelse’.

     

     

    Deaktiver bruger:
    Når en medarbejder fratræder hos jer, skal profilen i bookon deaktiveres, så adgang til bookon lukkes.

    Log på bookon.dkbs.dk. I jeres dashboard finder du i menuen til venstre fanebladet Partnerinformation, herunder ’Medarbejdere’.

    Vælg den respektive medarbejder ved at klikke på fornavnet, sæt flueben ved Deaktiver bruger, klik ’Gem og Luk’.

     

    OBS! Vær opmærksom på at du aldrig må slette/deaktivere en bruger, der benytter en fællesmail (f.eks. dkbs@dkbs.dk), som andre medarbejdere også logger på med. I så fald vil alles adgang til bookon blive lukket.