...

DINE VALGTE STEDER Få tilbud

Få tilsendt tilbud fra stederne på din ønskeliste.
Gratis, uforpligtende og inden for kort tid. Fravælg alle

     

    Alle Sager

    Her findes alle henvendelser fra os, både igangværende og tidligere sager. I kan til enhver tid fremsøge en forespørgsel, som I ønsker information på. Notér sagsnummeret uden SRM først (dvs. kun f.eks. 17875) i feltet øverst til højre ELLER dato for planlagt afholdelse  (som skal skrives på denne måde 17-09). Du behøver ikke trykke Enter.

     

               

     

    Aktive sager

    – er sager, der enten afventer kundens beslutning eller dem, som er placeret hos jer og stadig afventer afholdelse men kan også være provisionsopgørelser på nyligt afholdte sager, I endnu ikke har indberettet provision for

     

    I Inbox ligger alle sager, I bør handle på: Nye chatbeskeder på igangværende sager , besked om frigivelse, om annullering – eller et Tillykke med besked om, at kunden har valgt jer som sit foretrukne mødested 😊  I bør rydde op i jeres inbox jævnligt ved at klikke på det orange link med sagsnummeret . Hver enkelt sag lægger sig så i den relevante folder i menuen til venstre, og I kan bedre få overblik over, hvad I skal handle på i jeres inbox (f.eks. svare på chatbeskeder, tage kontakt til kunde, der har valgt jer, slette forhåndsreservationer i jeres eget system, som ikke længere er relevante osv.)

    Afventer kundens beslutning – her ligger forespørgsler I har budt ind på, hvor kunden endnu ikke har taget stilling til, hvilket sted de vælger at booke endeligt. Den er altså stadig i live, og vi følger op jævnligt. I er naturligvis altid velkomne til at kontakte os for status.

    Afventer afholdelse – her ligger bookinger, I har vundet, som endnu ikke har fundet sted.

     

    Provisionsopgørelser – her ligger provisionsopgørelser på nyligt afholdte sager, I endnu ikke har indberettet provision for  (se HER hvordan du lettest gør det)

     

    Ikke aktive sager

    – er sager, I har svaret nej til, sager I har været ind over men desværre ikke har vundet (tabte sager), allerede afholdte sager og sager, I har henvist til os – HURRA!   

     

     

    I Nej svar ligger alle de forespørgsler fra os, I har svaret nej til enten fordi I ikke havde plads, eller fordi I ikke ønskede at byde ind på den pågældende dato.

     

    Tabte sager viser de sager, I har budt ind på men ikke har vundet (kunden har valgt et andet sted/har helt aflyst arrangementet/har fravalgt jer f.eks. hvis jeres tilbud var for dyrt, eller hvis de har valgt en anden geografisk beliggenhed end den først planlagte e.a.)

     

    Afholdte sager – her ligger en oversigt over de placeringer I har fået fra DKBS, som allerede er afholdt

     

    Henviste sager viser en oversigt over de forespørgsler, I har henvist til os, når I ikke selv har plads. Dette er en del af samarbejdsaftalen, du finder tips og tricks til hvordan du nemmest henviser HER