DINE VALGTE STEDER Få tilbud

Få tilsendt tilbud fra stederne på din ønskeliste.
Gratis, uforpligtende og inden for kort tid. Fravælg alle

    34749

    Elsker du at tale med og servicere kunder via telefon? Og elsker du IT, excel, detaljer og struktur? Så er det dig, vi søger til Danske Konferencecentre.

    Dine arbejdsopgaver vil blandt andet bestå i:
    –    Besvarelse af indkommende forespørgsler og telefonopringninger fra kunder
    –    Afdækning af kundens behov og på baggrund af dette sikre at der fremsendes tilbud, der imødekommer kundens ønsker
    –    Telefonisk opfølgning på tilbud og kampagner
    –    Besøg hos vores partnere – konferencestederne – for at sikre viden om stederne og ikke mindst skabe stærke relationer

    Derudover får du følgende ansvarsområder
    –    Vedligeholdelse og udvikling af vores bookingsystem
    –    Kontaktperson til vores IT-udviklere
    –    Systemansvarlig for vores CRM-system, herunder kundedatabase og -segmentering

    Som person synes du, det er spændende at lære vores konferencesteder at kende, finde det unikke og bruge det i dit salgs- og servicearbejde over for kunderne. To dage om måneden skal du besøge konferencestederne, som ligger i hele landet, og det er derfor en forudsætning, at du har adgang til bil.

    Erfaring med mødebooking og konferencemarkedet er absolut en fordel. Det er et krav, at du har en god IT-forståelse. Det er ikke programmeringskompetencer, vi leder efter men interesse og evner for at arbejde med IT.  Når der skal implementeres nyt IT-system, er det dig, der som den første tager denne opgave, fordi du synes det er sjovt.

    Vi forventer, at du er
    –     Proaktiv
    –     Struktureret
    –     Stabil
    –     En person med højt energiniveau
    –     En god og samvittighedsfuld team player

    Vi er et lille team, som arbejder godt sammen, har stor succes med det vi gør – og derfor har fart på. Vi ønsker en kollega, hvor både kemi, energi og faglighed er i top. Så vil du med på vores rejse, hvor vi er i gang med at udvikle, modernisere og digitalisere vores bookingportal, og kan du videreudvikle vores koncepter, services og dialog med kunderne – så skynd dig at sende en ansøgning.

    Tiltrædelse så hurtigt som muligt.

     

    Du bedes sende din ansøgning og CV til marlene@dkbs.dk. Såfremt du har spørgsmål, er du velkommen til at kontakte direktør Marlene H. Sylvester-Hvid på mobil 26 77 18 32.

    DKBS8900_FritnMarlene1000x667

    Danske Konferencecentre er en bookingportal for konferencesteder. Vi har samlet 77 af de mest unikke hotel – og konferencesteder under én paraply, og har til formål at sparre, rådgive og booke konferencesteder vederlagsfrit for vores kunder.

    VI ANBEFALER

    Sørup Herregaard

    • 102 værelser
    • 6 mødelokaler
    • 400 mødedeltagere
    Læs mere

    LEGOLAND Hotel & Conference

    • 365 værelser
    • 17 mødelokaler
    • 700 mødedeltagere
    Læs mere

    Trinity Hotel og Konferencecenter

    • 151 værelser
    • 14 mødelokaler
    • 212 mødedeltagere
    Læs mere

    Hotel Vejlefjord

    • 116 værelser
    • 6 mødelokaler
    • 220 mødedeltagere
    Læs mere

    Hotel Koldingfjord

    • 132 værelser
    • 4 mødelokaler
    • 300 mødedeltagere
    Læs mere

    Severin

    • 107 værelser
    • 19 mødelokaler
    • 327 mødedeltagere
    Læs mere
    Indlæs flere